Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES KYSYY: Minkälainen mies sytyttää?

Vierailija
26.01.2015 |

Moikka.

Tässä 52 v. mies kysyy Teiltä naiset, että minkälainen vanhempi mies sytyttää? Jos ei ajatella, että olen jo ikäloppu vaan kysyn, että jos olet tavannut itseäsi vanhemman miehen tai esim. ollut tekemisissä työn puolesta niin minkälainen on ollut mies joka on ihastuttanut? 

Mikä on mielestäsi miesten hyvä tuoksu ja minkälainen pukeutuminen? 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:34"]

Olen sua pari vuotta nuorempi. Vastaus: aidosti empaattinen, keskustelukykyinen, siisti, saa asiat hoidettua, tarvittaessa rohkea, ei alkoholia eikä mt-ongelmaa.

[/quote]

hmmmm???

mietin vaan, että nuo ominaisuudet sopivat minuun, mutta miksi alkoholia käyttävät saa kuitenkin kaikissa juhlissa ja messuilla naisten suosion, mutta raitis ei?

tykkäävät keskustella kanssani ja saan työssä paljon aikaan, mutta yleensä vaan pidetään mukavana tyyppinä mutta ei sen enempää.

[/quote]Minkälaisia signaaleja annat? Ethän ole liian lipevä ja kaikkien kaveri? Nainen haluaa tulla huomatuksi itsenään, ei olla "yksi naisista", jolle puhut. Minkälaista seuraa etsit ylipäätään, mukavaa kaveria, ystävää, suhdetta, yhden yön/viikon parin juttua, lenkkiseuraa tms?

[/quote]

ihan kivaa ystävää, ihmistä jonka kanssa juttu luistaisi ja joka olisi kiinnostava ja jos joskus makuuhuoneen puolelle tie johtaisi niin tunnelma olisi kiihkeä ja täynnä intohimoa. ei pikaista hyppyä makuuhuoneeseen vaan kiinnostavaa seuraa. Parasta seksiä on se, kun tahtoo toista yli kaiken ja lähellä ollessa suukotellasn ja hyväillään ja käytetään aikaa. ei heti vaatteita pois vaan lähellä olemista ja ihailua ja suukottelua ja hierontaa vaikkapa niskan alueelta alkaen ja pikkuhiljaa vartaloa hyväillen. Ihaillen naisen rintoja ja pidän jos on a, b tai c kuppi mutta ei xxxl.

ehdottomasti hyvä juttu jos nainen pitää 69 asennosta oikeesti ja voi saada orgasmin siinä. Nautinnon antaminen on tärkeää minulle, mutta tämä siis sitten joskus. En halua lentää kukasta kukkaan vaan tärkeää on naisen nautinto ensin joka antaa minulle myös paljon.

[/quote]Tämä osui ja upposi. :) Kirjoituksesi ovat osuneet muutenkin aika kohdilleen monessa asiassa. Rellestämisen jätin jo parikymmentä vuotta sitten taakseni. Ihmissuhteet ovat minulle tärkeitä ja tavallisen arjen sujuvuus niin, että voin mennä hymyillen nukkumaan. Mites ap lapset? Minkälaisia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita soisit naisella olevan ja minkälaiset ne sinulla ovat? T. 24

Vierailija
2/58 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charmi=george clooney

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:38"]

Olen sua pari vuotta nuorempi. Vastaus: aidosti empaattinen, keskustelukykyinen, siisti, saa asiat hoidettua, tarvittaessa rohkea, ei alkoholia eikä mt-ongelmaa.

[/quote]

hmmmm???

mietin vaan, että nuo ominaisuudet sopivat minuun, mutta miksi alkoholia käyttävät saa kuitenkin kaikissa juhlissa ja messuilla naisten suosion, mutta raitis ei?

tykkäävät keskustella kanssani ja saan työssä paljon aikaan, mutta yleensä vaan pidetään mukavana tyyppinä mutta ei sen enempää.

[/quote]Minkälaisia signaaleja annat? Ethän ole liian lipevä ja kaikkien kaveri? Nainen haluaa tulla huomatuksi itsenään, ei olla "yksi naisista", jolle puhut. Minkälaista seuraa etsit ylipäätään, mukavaa kaveria, ystävää, suhdetta, yhden yön/viikon parin juttua, lenkkiseuraa tms?

[/quote]

ihan kivaa ystävää, ihmistä jonka kanssa juttu luistaisi ja joka olisi kiinnostava ja jos joskus makuuhuoneen puolelle tie johtaisi niin tunnelma olisi kiihkeä ja täynnä intohimoa. ei pikaista hyppyä makuuhuoneeseen vaan kiinnostavaa seuraa. Parasta seksiä on se, kun tahtoo toista yli kaiken ja lähellä ollessa suukotellasn ja hyväillään ja käytetään aikaa. ei heti vaatteita pois vaan lähellä olemista ja ihailua ja suukottelua ja hierontaa vaikkapa niskan alueelta alkaen ja pikkuhiljaa vartaloa hyväillen. Ihaillen naisen rintoja ja pidän jos on a, b tai c kuppi mutta ei xxxl.

ehdottomasti hyvä juttu jos nainen pitää 69 asennosta oikeesti ja voi saada orgasmin siinä. Nautinnon antaminen on tärkeää minulle, mutta tämä siis sitten joskus. En halua lentää kukasta kukkaan vaan tärkeää on naisen nautinto ensin joka antaa minulle myös paljon.

[/quote]Tämä osui ja upposi. :) Kirjoituksesi ovat osuneet muutenkin aika kohdilleen monessa asiassa. Rellestämisen jätin jo parikymmentä vuotta sitten taakseni. Ihmissuhteet ovat minulle tärkeitä ja tavallisen arjen sujuvuus niin, että voin mennä hymyillen nukkumaan. Mites ap lapset? Minkälaisia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita soisit naisella olevan ja minkälaiset ne sinulla ovat? T. 24

[/quote]

Kiitos. Tykkään liikkua luonnossa. Silloin tällöin reipasta kävelyä neljä tai viisi kilometriä. Kesäisin tykkään käydä kivoissa kahvioissa istuskelemassa jotka ovat kauniilla paikoilla. Luonnonsuojelualueet myös kiinnostaa. Harrastan myös kauniita antiikkiesineitä. Sisustamisesta tykkään ja sisustusohjelmat on kivoja ja myös ruokaohjelmat kuten master chef.

oliko lainkaan samoja kiinnostuksen kohteita?

Vierailija
4/58 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:05"]

Vastuuntuntoinen, luotettava, rehellinen, herkkä, kiltti, suora. Omaa moraalisen selkärangan ja on kärsivällinen, rauhallinen ja pitkäjännitteinen sekä armollinen. On myös kypsä, itsenäinen ja toimii oman vahvan vakaumuksensa mukaisesti. TUNTEE ITSENSÄ JA TIETÄÄ MITÄ TAHTOO. Hyväksyy itsensä ja muut sellaisena kuin on/ovat. On kiinnostunut pohtimaan ja kyseenalaistamaan asioita. EI OLE PELKURI, ei petä, eikä kännää tai polta liikaa. Kestää oman yksinäisyytensä ja viihtyy myös yksin. 

[/quote]

ihana kirjoitus. 

T: kyselevä mies

Vierailija
5/58 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat yksittäiset vanhemmat miehet viehättäneet n. 20-vuotiaasta asti. Sellaiset korkeintaan 60-vuotiaat. Ei missään tapauksessa suurin osa itseäni vanhemmista.

Aiemmissa viesteissä on kuvailtu niitä piirteitä hyvin, huomaavainen, keskustelutaitoinen, arvostava, ihmisläheinen, jopa hieman ujo/herkkä, siisti, puhdas. Sellainen, joka on jotenkin hyväksynyt sen, ettei ikäeron takia saa todennäköisesti nuoria naisia, mutta nauttii silti niitten seurasta esim. Töissä. Luulen että tämä näkyy sellaisena mukavana rentoutena, koska mies keskittyy nauttimaan seurasta eikä yritä sen enempää. Ehkä flirttailee hieman hienovaraisesti. Sellaisen miehen kanssa voisin itsekin hieman flirttailla, käydä ehkä kahvilla. Mutta. Ikäeron takia ei sen enempää. Siitä eteenpäin tuollainen ikäero olisi este.

Vierailija
6/58 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut sytytti 61 vuotias mies. Perusjätkä,hitsari. Ylipainoinen,puoliksi kalju. Se jokin oli itsevarma olemus. Ryhdikäs käynti. Minä vien,sinä vikiset-tyyppi. Ei ole iällä,rahalla,autolla,omaisuudella mitään merkitystä. Kunhan pitää huolta omista asioistaan ja on vapaa.

Vierailija
7/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma ja charmikas mies sytyttää.

Vierailija
8/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollinen, huumorintajuinen, tietopuolinen, puhdas ja raikas.

Vierailija
9/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:30"]

[/quote]

tuosta charmikkuudesta kysyisin, että mitä sisältää? Onko Tauno Palo tyyppinen charmikas vai minkälainen?

Vierailija
10/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komee

Vierailija
11/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 21:30"]

[/quote]

tuosta charmikkuudesta kysyisin, että mitä sisältää? Onko Tauno Palo tyyppinen charmikas vai minkälainen?

[/quote]http://thumbs.dreamstime.com/z/fan-hundred-dollar-bills-10910152.jpg

Vierailija
13/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charmikas mies on hyväkäytöksinen ja huomioi naisen. Ei ole kysymys ulkonäöstä.

Vierailija
14/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. Näin 36-vuotiaana sanoisin, että harvoin yli 40-vuotias sytyttää.

Vierailija
15/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuori tarttis olla, vaikka olet itse aika vanha. Kohta olet jo eläkeikäinen. Ei siinä tuoksu auta kuule.

Vierailija
16/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

hmmmm???

Vierailija
17/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyromaani mies sytyttää.

Vierailija
18/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyn ja ilon pilkettä silmäkulmassa.

Vierailija
19/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinen

Vierailija
20/58 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun puree luonteva herrasmiesmäisyys. Yleinen siisteys ja puhtaus itsestäänselvyyksiä, mutta kyllä Suomessa etenkin erottuu edukseen mies, joka osaa ymmärtää päästää naisen ovesta ensin, auttaa takin päälle, nousee seisomaan tervehtiessään kun nainen tulee huoneeseen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme