Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jonka on vaikea päästää lähelle

Vierailija
26.01.2015 |

Tapailen miestä, joka on avoin, suora ja rehellinen ja osaa puhua tunteistaan. Hän on sanonut, että hänen on vaikea päästää uusia ihmisiä lähelleen, ja olenkin tuota jäänyt hieman miettimään. Mies siis on fyysisesti lähellä, ottaa kainaloon, halaa, seksi sujuu, vietämme öitä yhdessä. Sanoo haluavansa nähdä (oma-aloitteisesti) eli siis periaatteessa ei tunnu siltä, että lähelle olisi vaikea päästä. Samalla pelkään, että tavalla tai toisella mokaan tämän, olen itse ihastunut mutta en kuitenkaan mielestäni yli-innokas mutten perässävedettäväkään.
Ratkaiseeko vain aika?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua vakavaa suhdetta, tuosta on helppo vetäytyä taka-alalle. Kun nyt kerran kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:07"]Ei halua vakavaa suhdetta, tuosta on helppo vetäytyä taka-alalle. Kun nyt kerran kysyit.
[/quote]
Toki tuokin on vaihtoehto, ei olla puhuttu varsinaisesti suhteen laadusta tai siitä, mitä kumpikin suhteelta haluamme. Kuitenkin mies on kertonut olevansa enemmän seurustelu- kuin sinkkutyyppiä.

Vierailija
4/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on joskus tullut petetyksi tms.

Vierailija
5/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:28"]Ehkä hän on joskus tullut petetyksi tms.
[/quote]
Hän itse asiassa on sanonut, että menneisyydessä parisuhteessa ei ollut helppoa mutta en tohtinut asiasta udella, ajattelin että mies avaa kyllä itse asiaa jos haluaa. Emme ole mitään teinejä enää, mutta olen ollut pitkään sinkku ja olo tuntuu samalta kuin teininä, kun oli ensimmäisiä suhdekuvioita meneillään :D

Vierailija
6/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikani samanlaista miestä. Hänellä oli vahva pelko hylkäämisestä, oli huonoja parisuhdekokemuksia jne. Olimme kuin mikä tahansa muu pariskunta kaikesta huolimatta, hän oma-aloitteisesti pussaili, piti hyvänä, otti yhteyttä ja oli kiinnostunut kuulumisistani. Vaan sitten yhtäkkiä käänsi kelkkansa ja hylkäsi. Eli mitä ilmeisimmin tämä hylkäämisen pelko kumpusi hänen omasta persoonastaan, oli näemmä itsellään siihen taipumusta :/ jos jotain opin, niin sen ettei koskaan voi toisen sanoihin tai tekoihin luottaa täydellisesti. Kaikki voi vaikuttaa onnelliselta ja hyvältä, silti toinen saattaa tehdä noin. Ei voi koskaan tietää. En silti aio tästä mitenkään masentua tai katkeroitua, tulipahan tollainenkin kokemus nyt vastaan vaan.

Vierailija
7/7 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen pelimies. Olet hänelle vain pano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi