Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paraneeko vatsahaava/-tulehdus?

Vierailija
26.01.2015 |

Reilu vuosi sitte minulta häädettiin helikobakteeri vatsakipujen vuoksi. Nyt on vähän samanlaisia oireita, mutta testien mukaan ei pitäisi olla helikobakteeria. Voiko nämä oireet (vatsakipu, refluksioireet, närästys) tulla jostain muusta? Olen kyllä juonut alkoholia ja polttanut tupakkaa. Olen myös käyttänyt tulehduskipulääkkeitä. Nyt tietysti olen ilman ja syön Nexiumia. Voiko tämä olla vatsahaava ja paraneeko se itsestään? Verta ei tule mistään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi parantua. Kuulostaa kyllä ihan tavalliselta liikahappoisuudelta tai mahan sisällön valumiselta ruokatorven puolelle kuin varsinaiselta vatsahaavalta. Nexiumin pitäisi auttaa. 

Vierailija
2/2 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:29"]

Voi parantua. Kuulostaa kyllä ihan tavalliselta liikahappoisuudelta tai mahan sisällön valumiselta ruokatorven puolelle kuin varsinaiselta vatsahaavalta. Nexiumin pitäisi auttaa. 

[/quote]

Minulla on usein ollut närästys- ja refluksioireita, mutta tämä on jotenkin kivuliaampi ja sitkeämpi tila. Välillä sattuu vatsaan oikein kunnolla. Silloin kun minulla oli helikobakteeri, kivut saattoivat olla vielä asteen kovempia. Jotenkin minusta tuntuu että tämä on hieman enemmän kuin pelkkää pikkunärästystä. Närästykset saan hoidettua yleensä melko helposti pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla