Paljonko silmälasisi maksoivat?
Kommentit (49)
Alle 200 e.
Tietokonelasit ohennuksella, likaa hylkivällä pinnalla ja sinivalosuojalla.
Aivan liikaa. Enkä siltikään koskaan saa hyviä.
n. 350e. Heijastuksenesto ja ohennus. Tehot -5 ja -5,5. Muovisten kehysten hinta oli muistaakseni noin 20e.
Saattoi maksaa 1.200,.tai 1,600,- Noin kymmenen vuotta sitten. Linssit olivat kalleimmat, hajataitto, karsastus ja taittovirhe yhdessä vaatii paljon linsseiltä. Halvoilla ei yksinkertsisesti näe mitään. Tämän olen jo kokenut.
Linssit ovat ohennetut ja pinnoitetut kaksiteholasit.
Sankojen kanssa on myös haasteita. Minulle ei käy kissa lasit, eikä alhaalle roikkuvat lasit. Paras olisi pyöreä, josta on yläosa leikattu viivotin suoraan pois. Sama alapuolella, Eipä ole vuosiin löytynyt sopivia kehyksiä. Myöskään hengettömät eivät käy, tulee kuulemma liian paksut linssit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki herkut , vasen -10 ja oikea -6 , hinta 709 euroa ,ostin toukokuussa.
Muuten sama, mutta kaksitehot, niin päästään tonniin.
Just hankin uudet. Lasini ovat monitehot ja itselleni mitoitetut muutenkin. Miinusta on 6, joten kaiku herkut on hyvä olla. Hankin samalla aurinkolasit samoilla vahvuuksilla. Kunnolliset nekin. Yhteensä maksoivat lähes 1100e.
Guccit 500 euroa
Olen tyytyväinen
Lukulasit vissiin -0.7 ja toinen silmä vähän eri.
38€ kaikkiaan. Nissen muistaakseni.
700 €. Myönnän että ostin turhia "ominaisuuksia" linsseihin. Toisaalta vaihdan laseja niin harvoin, että lopulta aivan sama maksavatko ne 500 € vai 700 €.