Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta ei ole lääkäriksi eikä mihinkään "hyvään" ammattiin

Vierailija
26.01.2015 |

Ja se suututtaa niin paljon! Matematiikka ei suju, fysiikasta en tajua mitään enkä luonnollisesti myöskään kemiasta, kielistä en osaa kuin englantia. 

En jaksa, lopetan itseni. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:39"]

Mitkä ammatit lasket "hyviksi" ammeteiksi?

[/quote]

Ammatit? Luettelen alat: oikeustiede, lääketiede, yhteiskunta/valtiotiede. Luonnontieteet... minusta ei ole mihinkään noista. Kaikki kaatuu viimeistään siihen matematiikkaan, en todellakaan osaa sitä. Ap.

Vierailija
2/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:50"]

[/quote]

Ammatit? Luettelen alat: oikeustiede, lääketiede, yhteiskunta/valtiotiede. Luonnontieteet... minusta ei ole mihinkään noista. Kaikki kaatuu viimeistään siihen matematiikkaan, en todellakaan osaa sitä. Ap.

[/quote]

Aika rajattu tuo arvostusalueesi. Yhteiskuntatieteellisessä voi aika hyvin vältellä matikkaa. Oikiksessa matikkaa ei tarvita ollenkaan, mee sitte sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Mun isän vanhin sisko on arvokas vanha rouva, jolla on hyvin vanhanaikaiset mielipiteet ja arvot ja joka on koko ikänsä maalannut huulensa samanvärisellä huulipunalla ja polttaa edelleen tupakkia IMUKKEESTA!!! Tää nainen on isää about 18 vuotta vanhempi ja täyttää kohta 90 vuotta. Ikinuori zombie... No joka tapauksessa hän määritteli mulle ties kuinka monennen kerran mitkä ovat hyviä ammatteja ja tässä on lista: lääkäri, lakimies, virkamies, opettaja (erityisesti kun nainen on kyseessä), insinööri ja kauppatieteilijä (Hankenilta valmistunut, suomenkielinen kauppakorkea on rahvaanomainen paikka). Johtajakin menettelee, mutta siinä ikävä ahneuden kaiku tädin mielestä ja ahneus on rumaa.

Sanomattakin on selvää että mä en ole mikään noista eikä mun mieskään. Tädin myötätunto on syvää ja kestää hänen kuolemaansa asti. Hän olisi toivonut meille parempaa. Juu ja turha selittää, että insinööri ei ole ammatti....

Vierailija
4/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilsassa ei juuri tarvita matikkaa. Mene sinne. Tai mantsa.

Vierailija
5/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En ole hyvä missään ja se ärsyttää valtavasti.

Vierailija
6/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole toisia parempia ammatteja, mutta on ihmisiä, jotka ovat ammatissaan parempia kuin muut. On myös helpompaa pyrkiä parempaan kun on innostunut työstään.  

Vierailija
7/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos sä osaat lukea ja kirjoittaa, niin voit sä oikikseen päästä. Hakuprosessissa ei tarvitse oikeasti osata muuta kuin nämä. Eikös suomessa lähes kaikki mustalaisia ja somaleita lukuunottamatta osaa kuitenkin lukea?

Vierailija
8/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joku ammattisurkean insinööri ole mitään. Tkk:sta valmistuvat hyvät ja fiksut diplomi-insinöörit.

Vierailija
9/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:24"]No mutta jos sä osaat lukea ja kirjoittaa, niin voit sä oikikseen päästä. Hakuprosessissa ei tarvitse oikeasti osata muuta kuin nämä. Eikös suomessa lähes kaikki mustalaisia ja somaleita lukuunottamatta osaa kuitenkin lukea?
[/quote]

Oikikseen pääsee vain, jos valmistuu huippuarvosanoilla lukiosta. Ja lukioon kuuluu monia aineita.

Vierailija
10/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:14"]

[/quote]Mun isän vanhin sisko on arvokas vanha rouva, jolla on hyvin vanhanaikaiset mielipiteet ja arvot ja joka on koko ikänsä maalannut huulensa samanvärisellä huulipunalla ja polttaa edelleen tupakkia IMUKKEESTA!!! Tää nainen on isää about 18 vuotta vanhempi ja täyttää kohta 90 vuotta. Ikinuori zombie... No joka tapauksessa hän määritteli mulle ties kuinka monennen kerran mitkä ovat hyviä ammatteja ja tässä on lista: lääkäri, lakimies, virkamies, opettaja (erityisesti kun nainen on kyseessä), insinööri ja kauppatieteilijä (Hankenilta valmistunut, suomenkielinen kauppakorkea on rahvaanomainen paikka). Johtajakin menettelee, mutta siinä ikävä ahneuden kaiku tädin mielestä ja ahneus on rumaa.

Sanomattakin on selvää että mä en ole mikään noista eikä mun mieskään. Tädin myötätunto on syvää ja kestää hänen kuolemaansa asti. Hän olisi toivonut meille parempaa. Juu ja turha selittää, että insinööri ei ole ammatti....

[/quote]

Minun mummoni taas anelemalla aneli että lähtisin opettajakoulutukseen kun hän, hänen miehensä ja minun vanhempani molemmat ovat opettajia. Minä olen ainoa lapsi ja "rikon sukumme kunniakkaan perinteen" 

Juu ja hänkin rakastaa tuota argumenttia "insinööri ei ole mikään ammatti!!!!!1!" no ei ole Filosofian Maisterikaan ammatti... :D

Vierailija
11/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan ole mihinkään aatelisten ammatteihin. Siksi musta tuleekin karjakko.

Vierailija
12/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:24"]No mutta jos sä osaat lukea ja kirjoittaa, niin voit sä oikikseen päästä. Hakuprosessissa ei tarvitse oikeasti osata muuta kuin nämä. Eikös suomessa lähes kaikki mustalaisia ja somaleita lukuunottamatta osaa kuitenkin lukea? [/quote] Oikikseen pääsee vain, jos valmistuu huippuarvosanoilla lukiosta. Ja lukioon kuuluu monia aineita.

[/quote]

Ja näin väittää kuka? Oikikseen pääsee pääsykokeella sisään, ei lukiomenestyksellä. Kokeessa tarvitsee osata kirjoittaa ja jossain määrin on osattava päätellä loogisesti.

Vierailija
13/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valitettavaa. Jotkut ovat vain keskimääräistä tyhmempiä sekä joidenkin on kuuluttava vielä tyhmimpään kymmeneen prosenttiin. Älyllisen kehitysvamman raja taisi olla 70 äo-pistettä. Jos sulla on vaikka 71, niin olet vain saatanan tyhmä, mutta et kuitenkaan vammainen.

Vierailija
14/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaudut tuohon, että et vaan osaa? Esim. kemia ei todellakaan ole vaikeaa, sitä vain on luettava tarpeeksi, jotta ymmärtää perusperiaatteet. Kemian laskuihin tarvittava matikka on luokkaa kerto- ja jakolasku, kunhan osaat yhtälön laskusäännöt, pärjäät hyvin.

Vierailija
15/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:21"]

Bilsassa ei juuri tarvita matikkaa. Mene sinne. Tai mantsa.

[/quote]

Sopii jos haluaa bilsanopettajaksi, muuten työllisyys on aika heikkoa.

Vierailija
16/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lähihoitajaksi

Vierailija
17/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei jos ihmisten hoitaminen kiinnostaa, eikä lääkäriksi pääsy heikkolahjaisuuden takia ole mahdollista, niin mites lähihoitaja?

Vierailija
18/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia lääkärit eivät saa tienata muiden kustannuksella niin paljon.

Myös alhaisesti koulutetut kehitysvammaiset ansaitsevat saman palkan, kuin lääkärit.

Vierailija
19/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän