Nainen,miksi ostat seksikkäitä alusvaatteita?
Kommentit (19)
En osta, sillä en sellaisia tarvitse mihinkään. Rakastan olla alasti, enkä kesäisin käytä alusvaatteita läheskään joka päivä. Kun käytän, mukavuus on pääasia.
Sinkkunaisena ostan, koska ne ovat mielestäni kauniita ja mielelläni tunnen oloni kauniiksi.
Miestä varten, muuten pidän ihan "tavallisia" alusvaatteita jotka on mukavat päällä
Av mammathan ostaa vaan sloggin puuvillaisia maxipöksyjä, että voi varmasti pestä kuudessakympissä!!! '!! Muuten tapahtuu hirveitä.
Koska mulla on söpö peppu. Oikeastaan mieluimmin Hm vaatteet ja kalliit alusvaatteet.
Siis hei helvetti. Ei tulis mieleenkään ostaa muunlaisia kun seksikkäitä? Ei tuu sitä päivää että sloggeja tm käytän. Seksikkäätkin alushousut tuntuvat mukavilta ... en tajuu
Koska oloni on paljon itsevarmempi kun tietää, että alla on kauniit seksikkäät alusvaatteet. Korsetteja ja sukkanauhoja en tietenkään päivällä käytä, miehen välillä yllätän odottamalla sängyssä ne päällä kun hän tulee suihkusta ;)
Omaksi iloksi ensimmäisenä ja toiseksi miehen iloksi:) Ei ole hankalia päällä, katson tarkasti materiaalit ja mallit. Mieluiten silkkisiä jos löytyy, pitsin kanssa olen tarkka - nailonpitsi on kamalinta!
En edes omista muita kuin seksikkäitä alusvaatteita.
Minä pidän kauniista alusvaatteista, jotka ovat mukavia päällä. Ne näyttävät viehättäviltä mielestäni.
MIKAI NAISET PUKEUDUTTE TEKOKUITUISIIN SATIINIPITSIHÄRPÄKKEISIIN?
KUN PILLUNNE HIKOAVAT NIISSÄ JA STRINGINNARU PORAUTUU VAKOON, SE HAISEE KILOMETRIEN PÄÄHÄN.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:52"]Käytän niitä päivällä, mutta illalla kun laittaudun miestäni varten vedän jalkaan villasukat ja villahousut, lisäksi päähän vielä pipo ja korvaläpät. Mies ihan kiimoissa:D
[/quote]
Ei ihme jos mies kiimoissaan, kun olet rinnat paljaana ja niinku me kaikki tiedetään sullahan on melko tykit
Koska haluun olla kaunis ja seksy
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:13"]MIKAI NAISET PUKEUDUTTE TEKOKUITUISIIN SATIINIPITSIHÄRPÄKKEISIIN?
KUN PILLUNNE HIKOAVAT NIISSÄ JA STRINGINNARU PORAUTUU VAKOON, SE HAISEE KILOMETRIEN PÄÄHÄN.
[/quote]
Olen varma, että en ikinä ole haistanut yhtään kenenkään alapäätä edes halattaessa. Aikamoinen tornihuhu tuo stringien aiheuttama haju! Eiköhän suurin osa ihmisistä vaihda alushousunsa päivittäin.
Koska mies tykkää niistä ja on pyytänyt ostamaan :)
Ostan (mielestäni) seksikkäitä sekä silti hyvän tuntuisia päällä, miksi muuten edes vaivautua. Miksikö? Paras seksi elämäni aikana on tullut lähinnä pyytämättä ja yllättäen, ja on ihan kiva elää siinä uskossa, ettei tässä vielä ole sekään peli menetetty. ;)
Käytän niitä päivällä, mutta illalla kun laittaudun miestäni varten vedän jalkaan villasukat ja villahousut, lisäksi päähän vielä pipo ja korvaläpät. Mies ihan kiimoissa:D
Kyllä villasukat vaan on sexyt