*+*+*Enskojen viikonloppu 9.-10.9.*+*+*
Kommentit (27)
[color=red][b]Live82[/b]: Mulla on samanlaiset suunnitelmat tuon plussatestin tekemisen suhteen kuin sulla! Minunkin miehen synttärit on ensi viikonloppuna (ja omatkin synttärit on sitten seuraavana maanantaina) että olisipa tosiaan maailman paras synttärilahja molemmille jos nyt olisi tärppi käynyt!
Kiitos kaikille peukutuksista! Toivon todellakin että se plussa vielä tulee. Menkkamaisia jomotuksia on ollut eilen ja tänään pitkin päivää, mutta ei sitä tätiä onneksi ole vielä näkynyt. Ja olen lukenut että monella se täti on jättänytkin sitten kokonaan tulematta ja nuo menkkamaiset jomotukset on olleetkin raskausoireita! Itselläni ainakin yleensä kyllä alkaa kipuilu normaalisti vasta sitten kun täti on jo saapunut, eikä näin päin että ennen tädin tuloa juilii sinne sun tänne! Ihan selkeästi ne kivut kuitenkin kohdistuu kohtuun ja alaselkään, että saas nähdä nyt sitten...
[b]Anitah[/b]: Täällä on peukut sulle pystyssä että tupakin polton lopetus onnistuu! bd Ja toivottavasti ne viivatkin siihen ovistestiin ilmestyy!
Nyt titi lähtee kokkaamaan itselleen ja miehukselle evästä! Spagettia ja jauhelihakastiketta, sekä tuoresalaattia. Nam![/color]
...ainakin siis välillä. Olen päättänyt olla turhia murehtimatta. En siis jaksa vatvoa toisten tulemisia ja menemisiä. Itse yritän taas nauttia elämästä ja siitä kaikesta, mitä minulla jo nyt on.
Yhteiset supervilkutukset kaikille! Kommentoin paremmalla ajalla enemmän. Jospa sitten vaikka huomenna olis enemmän aikaa istua koneella.
Titille ja Oon@lle pidän peukkuja ihan kaksin käsin! Kärsivällisyyttä kehiin, vaikka se vaikeaa onkin. Nyt vaan sitten toivotaan, toivotaan, toivotaaaaaan... (mitenkäs se laulu tästä jatkuikaan...hmm...muisti pätkii)
Aurinkoa kaikille, kun se taas ihanasti paistaa! Ja toivottavasti tuon tuulen mukana tulee paljon, paljon plussapuhalluksia meille kaikille enskoille.
~dese~ kp7
morjenttes vaan kaikille esnkoille!
heti ensimmäisenä tämä tyttö pitää peukkuja pystyssä oonalle ja titille, bdbdbdbdbdbd!!! :)
mä en oo asioista ajan tasalla, mutta mitä sä DESE meinasit tolla " elämä hymyilee taas" onko jotakin sattunut? :/
pepsikselle mukavaa synnytyskokemusta!! :)
onnea ja peittojenpöllytysintoa oviksen bonganneille!
apila taisi olla samoissa täti-fiiliksissä kun meikäkin.. onneksi tättärän pitäisi tänään vierailla viimeistä päiväänsä täällä huushollissa... sittenpä lähteekin neljäs yrityskierto käyntiin.
ON: Huomenna gyne, pääsee tarkastuttamaan että mikä meikäläisellä on, varmaan kyllä virtsis. :/ Tädinkarkoitus on alkanut ja innolla lähden neljänteen yrityskiertoon. Ainut omatuntoa kalvaava juttu on se, että kun stressiä on nyt hyvin,hyvin,hyvin paljon, niin rupesin tupakoimaan. Olen siis ollut ilman 6kk, ja nyt ratkesin... mutta se lysti kyllä loppuu, jos plussa pärähtää. Tosiaan ei täällä muuta, kp4/28 siis menossa ja huomenna englannin yo-kuuntelu.
Että näin. Vilkutuksia vielä superpaljon kaikille enskoille ja plussatuulet puhaltakoon!! +++++++++++++++++++
[color=red]Eli mehän mennään samoilla koopeillä! Mullakin siis menossa nyt kp 28/26-32. Ei se täti tainnut tänään tulla (no onhan tätä päivää jäljellä vielä 3 tuntia...) ja minusta on kyllä hyvin outoa jos se nyt saapuu myöhässä, sillä tosiaankin oviksen mukaan sen olisi viimeistään tänään pitänyt tulla! Ei saa tulla, ei saa tulla! Eikä [b]Oonankaan[/b] luo täti saa tulla! Lähetäänkö [b]Oona[/b] yhdessä [b]Moolin[/b], [b]Nincan[/b], [b]Lunan[/b] ja [b]Lyyliksen[/b] perään o-puolelle odottamaan ensi vuoden toukokuulle omaa äitienpäivälahjaa?! Voi kun meitä nyt lykästäisi! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd[/color]
Hyvä jos aloillaan pystyy istumaan kun jännittää niin paljon! :) Oikeen paljon plussapöllytyksiä nyt sinne suuntaan! Pidän täällä peukkuja + kaikkia muita mahdollisia sormia ja varpaita pystyssä.. ja illalla nukkumaan mennessä sitten jalkoja kanssa.. ;) Tulkaahan heti kertoo ku on jotain kerrottavaa.. :)
En jaksa kummemmin kommentoida, mutta tulin vaan ilmoittaan piinailijoille, että hengessä mukana ollaan ja plussauutisia odotellaan! :) Oona ja Titi taitaa olla seuraavat vuorossa! *bd*
On joo aika hiljasta ollu täällä lähiaikoina. Missä kaikki luuraa? Syksy tainnu houkutella kaikki lämpimään vilttien alle.. :)
Olipas eilen taas kamee kapula, onneks siitä on selvitty jo. Fiksuna tyttönä sitten kävelin baarista kotiin, (matkaa noin 5km) tekee hyvää tälle flunssalle.. Säästypähän rahat ainakin.
Ninca, ihanasti sattu yhteen noi sun miehen utelut vauva-uutisen kanssa :) Kumpa itekki sais jotenkin vähän erikoisemmalla tavalla kerrottuu uutiset sitten kun niitä on.
Dese, minkä ihmeen takia se työkaveri ei sinne matkalle voisi lähteä? Luuleeko se että matkustelu haittaa raskautta.. Aika kumma juttu.. Toivotaan että tulee silti hyvä reissu, eihän sitä tiedä vaikka ne muut oiskin tosi mukavii kun paremmin tutustuu, toivotaan parasta ainakin :)
Keijulle ja Emkalle paljon plussatuksia
Adette, toivotaan että se täti tulee sieltä mahd. nopee kylään. :)
Titi, mahtavat oireet sulla kyllä! Toivotaan että se testi vielä plussaksi muuttuu. *bd*
Hoyt, mua jännittää ihan sikana sun puolesta, mä en kyllä pystyis olla testaamatta jos oisin sinä. :P Plussapölytyksiä sinekkin.
Meriheppa, hyvä että saitte grillattua. Täällä se sade melkeen koko päivän pysykin. Onneks ei tosin siinä vaiheessa enää satanu ku kävelin yöllä kotiin :P Kohtahan säkin pääset jo piinailemaan, ootko miettiny koska meinaat testata?
Saikku, onneksolkoo ovis-plussasta! Kyllä mäkin varmaan ilosta pompin kun(/jos) se plussan nappaan :) Nyt vaan peittoja pöllyttelemään oikeen kunnolla!!
Nellamaijalla ollu ihana hemmottelu viikonloppu. :) Mua välillä ihan harmittaa ku en tykkää suklaasta ku ei voi juoda kaakaookaan oikeen.. :/ Mutta nauti sä munkin puolesta siitä :)
Pepsimax vieläki täällä, oon aina käyny tuolla o-puolella kurkkii joko on lähtö tullu, mut pitkään oot jaksanu sinnitellä.. Toivotaan että jakaudut nopee niin olokin helpottaa varmaan. Pidän peukkuja pystyssä et kaikki menee hyvin :)
Bianco, toivotaan että toi varattu aika on turha ja plussaat ennekun sinne tarvii ees mennä :)
Live, ois kyllä ihan synttärilahja kertoo että pikkunen on tulossa :) Toivotaan että näin pääset tekemään. *bd*
Omassa navassa ei mitään uutta, toista viivaa ei vieläkään o-testiin, mutta en sitä vielä odottanukkaan kun on niin pitkä kierto. Nyt lopetin sen polttamisen, vasta toinen päivä polttamatta tosin menossa.. Tästä on hyvä jatkaa. :)
Rauhallista loppu-sunnuntaita kaikille enskoille.