Kuinka pettynyt olet mieheesi seksissä?
Kommentit (23)
Olen pettynyt. Mies on loistava sängyssä, mutta kun se ei jaksa. Nukahtaa heti sänkyyn kaatuessa ja lapsia on kolme, jolloin muun ajan löytäminen haastavaa...
En ole pettynyt, en lainkaan. Päinvastoin! Mies on todistanut kaikki omat ennakkoluuloni epätosiksi ja osaa tyydyttää minut paremmin, kuin kukaan muu häntä ennen. Mistäkö ne ennakkoluulot johtuivat? Miehen koosta -hänellä kun on jonkin verran pienempi, kuin mihin olin tottunut ja luulin, ettei sellainen tuntuisi missään. Olikin iloinen yllätys huomata olleensa väärässä! Ehkä mies alitajuisesti tai tiedostaen kompensoi kokoaan muilla jutuilla, mutta sepä onkin koitunut lopulta onnekseni. Hän kestää tarvittaessa pitkiäkin sessioita, osaa lukea minua, saa minut hulluksi kiimasta, kunnioittaa toiveitani, hellii myös seksin ulkopuolella ja on avoin asioiden suhteen. Vieläpä, kun hänen kalunsa on juuri sopivalla tavalla käyrä ja osuu ratsastaessani g-pisteeseen... No, enpä voisi enempää pyytää!:)
Pettymiseen ei ole aihetta, sillä mieheni on loistava rakastaja. Osaa puhua seksistä ja toiveista ja on aina valmis seksiin kanssani. Hyvilee rintojani, hiuksiani ja kehoani niille rajoille saakka, että kiemurtelen nautinnosta ja melkein vaadin hänet sisääni. Ehdottaa leluja, yllättäviä paikkoja ja pikkutuhmaa toimintaa. Ja lisäksi uskoo sen, kun olen sanonut, ettei kakkospesää käytetä.