Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi syyllistää minua miehen harrastuksista!

Vierailija
26.01.2015 |

Tilanne on nyt se, että anoppini moittii jatkuvasti minua siitä, että "annan miehelleni luvan" harrastaa erästä vaaralliseksi luokiteltua lajia. Anopin mielestä ongelma ei lainkaan ole siinä, että mieheni on itse valinut itselleen riskialttiin harrastuksen, vaan siinä, että minä vaimona annan hänen harrastaa sitä. Eihän se ole minun asiani kieltää aikuiselta ihmiseltä harrastuksia. Vai mitä sanotte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 13:01"]Ja kuinka vaarallinen harrastus laskuvarjohyppy nyt noin tilastollisesti edes on? t. ap
[/quote]
Vaikka jenkkifutiksessa tai jääkiekossa on paljon karummat loukkantumistilastot

Vierailija
2/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko harrastus kasvatuksen tulos? Moniko anoppi hyppelee laskuvarjolla poikansa kanssa tai pelaa jääkiekkoa tai viettää illat tietokoneella ajaen rallia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:59"]

Onko harrastus kasvatuksen tulos? Moniko anoppi hyppelee laskuvarjolla poikansa kanssa tai pelaa jääkiekkoa tai viettää illat tietokoneella ajaen rallia?

[/quote]

Oli tai ei, käsittämätöntä valittaa aikuisen ihmisen tekemisistä muille kuin asianosaiselle itselleen. Ei miehen työnantajakaan minulle soittele, jos on jotain sanomista miehen tekemisistä töissä.

Vielä vähemmän anopilla pitäisi olla varaa valittaa puolisolle oman lapsensa tekemisistä. Enemmän hän on yleensä vaikuttanut lapsensa elämään ja siihen millainen tästä on tullut kuin mitä puoliso on pystynyt asialle tekemään.

Vierailija
4/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:50"]

Tilanne on nyt se, että anoppini moittii jatkuvasti minua siitä, että "annan miehelleni luvan" harrastaa erästä vaaralliseksi luokiteltua lajia. Anopin mielestä ongelma ei lainkaan ole siinä, että mieheni on itse valinut itselleen riskialttiin harrastuksen, vaan siinä, että minä vaimona annan hänen harrastaa sitä. Eihän se ole minun asiani kieltää aikuiselta ihmiseltä harrastuksia. Vai mitä sanotte?

[/quote]

Sano anopille, että omahan on poikansa, jonka kasvatti, joten voivat keskenään jutella saako harrastaa vai ei.

Vierailija
5/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN jaksa, olen vastannut tähän aloitukseen ennenkin.

Vierailija
6/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on hokenut samaa mulle 20 vuotta. Vastaan hänelle aina etten voi puuttua aikuisen miehen tekemisiin. Hiljenee aina vähäksi aikaa.

Vierailija
7/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka vaarallinen harrastus laskuvarjohyppy nyt noin tilastollisesti edes on? t. ap

Vierailija
8/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toteaisin, että iteppä on poikansa tuommoiseksi kasvattanut, joten hoitaa ite ongelman, jos kokee sellaisen olevan. Pitäisi anoppikulta hetken sen päänsä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi