Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tyyppisistä elokuvista pidät ?

Vierailija
10.11.2021 |

jännitys, kauhu, komedia, draama, romantiikka, sota, animaatio, dokumentti-elokuva, rikoselokuva, zombielokuva, sci-fi, trilleri, historiallinen, western, fantaisaelokuva, seikkailuelokuva, musikaali ja tomintaelokuva...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvista, joissa nainen kostaa häntä kaltoinkohdelleelle miehelle, tai useille miehille.

Vierailija
22/25 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan 2000-luvulla ei ole juurikaan hyviä elokuvia tehty.

Itse tykkään vanhoista actionleffoista sekä jännitysleffat.

Myös vanhat kotimaiset elokuvat on minun mielestä hyviä ja näillä tarkoitan mustavalkoleffoja.

Eräs suosikkini on pako alcatrazista leffa.

Ja nyt kaikki yllättykää, olen kolmekymppinen mies.

Tässä on merkki siitä, että on vanha "enää ei tehdä hyviä... " tarkoittaa oikeasti, etten jaksa tutustua mihinkään uuteen ja katson vaan niitä samoja vanhoja, tai ainakin pitää olla niistä tutut näyttelijät. Pätee muuhunkin kuin elokuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkkäri Rio Bravo

Vierailija
24/25 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvista, joissa nainen kostaa häntä kaltoinkohdelleelle miehelle, tai useille miehille.

Joo female revenge genren elokuvat ovat aivan loistavia!

(onkohan muuten genrelle varsinaista suomenkielistä vastinetta, siis muuta kuin kirjaimellinen käännös naiskostogenre...)

Vierailija
25/25 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista genreistä löytyy hyviä elokuvia, mutta erityisesti tykkään psykologisista trillereistä ja kauhusta, varsin väkivaltaisestakin sellaisesta, sekä oudosta ja kieroutuneesta komediasta. Dokkareitakin tulee paljon katsottua, erityisesti musa-aiheisia.