Minkä tyyppisistä elokuvista pidät ?
jännitys, kauhu, komedia, draama, romantiikka, sota, animaatio, dokumentti-elokuva, rikoselokuva, zombielokuva, sci-fi, trilleri, historiallinen, western, fantaisaelokuva, seikkailuelokuva, musikaali ja tomintaelokuva...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan 2000-luvulla ei ole juurikaan hyviä elokuvia tehty.
Itse tykkään vanhoista actionleffoista sekä jännitysleffat.
Myös vanhat kotimaiset elokuvat on minun mielestä hyviä ja näillä tarkoitan mustavalkoleffoja.
Eräs suosikkini on pako alcatrazista leffa.
Ja nyt kaikki yllättykää, olen kolmekymppinen mies.
Tässä on merkki siitä, että on vanha "enää ei tehdä hyviä... " tarkoittaa oikeasti, etten jaksa tutustua mihinkään uuteen ja katson vaan niitä samoja vanhoja, tai ainakin pitää olla niistä tutut näyttelijät. Pätee muuhunkin kuin elokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvista, joissa nainen kostaa häntä kaltoinkohdelleelle miehelle, tai useille miehille.
Joo female revenge genren elokuvat ovat aivan loistavia!
(onkohan muuten genrelle varsinaista suomenkielistä vastinetta, siis muuta kuin kirjaimellinen käännös naiskostogenre...)
Kaikista genreistä löytyy hyviä elokuvia, mutta erityisesti tykkään psykologisista trillereistä ja kauhusta, varsin väkivaltaisestakin sellaisesta, sekä oudosta ja kieroutuneesta komediasta. Dokkareitakin tulee paljon katsottua, erityisesti musa-aiheisia.
Elokuvista, joissa nainen kostaa häntä kaltoinkohdelleelle miehelle, tai useille miehille.