Mihin Manuela Bosco ja Tuure K. muuttavat?
Ovat nyt myyneet Inkeroisen ja Katajanokan asunnot, minne seuraavaksi?
Kommentit (48)
Eiköhän se tieto jostakin lehdestä kohta selviä.
En tiedä, mutta toivon että paikkaan missä viihtyvät.
Toivon kaikkea hyvää heille ja heidän perheelleen.
Siis miten tällä pariskunnalla voi olla omistusasuntona yli millin kämppä? Voisiko joku valaista, olen vähän hämmentynyt. On Tuurella ikää ja näköjään massia myös, mutta en nyt ihan ekana olisi uskonut.
Se taloihanuus meni näköjään iltapäivälehden mukaan sivu suun.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tällä pariskunnalla voi olla omistusasuntona yli millin kämppä? Voisiko joku valaista, olen vähän hämmentynyt. On Tuurella ikää ja näköjään massia myös, mutta en nyt ihan ekana olisi uskonut.
Vaikka perintöjä jommalla kummalla? Tietääkö joku esim. Manuelan italialaisista sukujuurista mitään? Entäs Tuuren?
Kilpeläisen tulot 325 000 euroa ja Boscon 170 000. Kyllä vain noilla tuloilla ostaa millin kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Instan mukaan Toukola, ja siellä olikin ihastuttava puutalo myynnissä vähän aikaa sitten. Menevät vain todella äkkiä kaupaksi.
olis siellä vielä 2 myynnissä, toinen olis isompi.
Vierailija kirjoitti:
Kilpeläisen tulot 325 000 euroa ja Boscon 170 000. Kyllä vain noilla tuloilla ostaa millin kämpän.
Mistä ne tulot tulee? Valtiotuistako.
Miten vi.... voi kiinnostaa täysin tuntemattomien ihmisten asiat?
Eivät siis haaveile muuttavansa maalle vaan Toukolaan omakotitaloon. Käpylästä ja Kumpulasta ovat etsineet myös.
Jämpsästä sais kämpän halavalla. Lyhyt matka Himokseen ja Akuliinaan keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tulot tulee? Valtiotuistako.
Sulle tulee varmaan yllätyksenä, mutta kaikki ei elä tuilla. Osa meistä tienaa ihan itse omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Manuela etsi jokin aika sitten Hanko ryhmässä perheelle taloa.
Tänään juuri laittoi FBssä kaupunginosaryhmään ilmoituksen, että etsinnässä talo Toukolasta. Olin just lukenu jutun iltapäivälehdestä, menin faceen ja toi ilmotus oli ekana.
Vierailija kirjoitti:
Se taloihanuus meni näköjään iltapäivälehden mukaan sivu suun.
Jos se oli se yksi talo niin siinä oli ihana ulkorakennus jonne varmaan olisi saanut hienon työtilan. Alanpa itsekin melkein haaveilla tuollaisesta vanhasta talosta.
Miten nuo jaksaa tuollaisen poppoon kanssa jatkuvasti muuttaa...
Mistä näiden rahat on peräisin? Manuela perinyt?
Instan mukaan Toukola, ja siellä olikin ihastuttava puutalo myynnissä vähän aikaa sitten. Menevät vain todella äkkiä kaupaksi.