Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh kokeilen nyppiä ja jaksoinkin 45 minuuttia...

Vierailija
26.01.2015 |

ja nyt minulla on puolikas kalju häpyhuuli. Siihen meni 45 minuuttia. Siis puolikkaaseen häpyhuuleen???

Kaikki muu on ihan karvan peitossa. Kumpa jaksaisin tehdä työn loppuun asti. Vaikeaa vielä kun on huono valaistus.

Vinkkejä? Mahtaa mies järkyttyä jos haluaa illalla seksiä ja minulla on esim. yksi kalju häpyhuuli ja kaikki muu rämemajavaa....

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni kuitenkin, mies alkoi illalla työntämään käsiään housuihini mutta en sanonut mitään, ajattelin että selitän vasta jos kysyy jotain :D
Ei tainnut huomata mitään sekstatessa, oli vielä säkkipimeää. Sitä mietin että huomaskohan kun sormetti mua mutta ei ainakaan sanonut mitään.
Tänään yritän nyppiä loput!
En alkanut sheivata vaikka kammottavalta näytänkin sillä minulla on sheivauksesta seuraavana päivänä niin pistelevä ja kutiseva sänki että tekisi mieli raapia ja itkeä seuraavat pari päivää. Minun on pakko poistaa karvat nyppimällä. Se nipistää mutta vain sekunnin!
ap

Vierailija
2/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma netistä sitä kotikäyttöön sopivaa sokeria, sillä vaan rullailet niin menee paljon nopeammin.

Vierailija
4/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisikohan Veetin kuumavahakone alapäähän? Katselin tänään kaupassa roll-on konetta. toimiskohan?

Vierailija
5/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä mä teen! kaveri tuli käymään ja koko majava unohtui ja nyt kun se lähti pois tajusin miten kauhealta näytän!!!! mitä jos miestä panettaa?
ap

Vierailija
7/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisko toimia jos kävis muutaman kerran sokeroinnissa ja ostaisi sitten epilaattorin ja hoitaisi jatkossa homman sillä? Onko kellään kokemuksia?

Itse kävin pari vuotta sitten joitakin kertoja kosmetologilla poistattamassa alapääkarvat sokeroinnilla ja vain ensimmäisellä kerralla se oli tosi kivuliasta. En vaan raski laittaa siihen jatkuvasti rahaa, kun vähintään puolentoista kk välein pitäisi käydä. Epilaattorista ei ole kokemuksia, mutta moni sanoo sen olevan todella kivuliasta. 

Vierailija
8/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 20:36"]

Hitto mitä mä teen! kaveri tuli käymään ja koko majava unohtui ja nyt kun se lähti pois tajusin miten kauhealta näytän!!!! mitä jos miestä panettaa? ap

[/quote]

Voi ei :D Itsellä meni useita tunteja nyppimiseen. Jos vaikka sheivaat loput ja nypit ensi kerralla paremmalla ajalla?

Vierailija
9/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ostamassa epilaattori ja vedä sillä enimmät pois. sitten loppusilauksen teet pinseteillä ja vaikka vielä höylällä.

Vierailija
10/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuko?

Vierailija
11/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama nyppijä? :D itsekin aluksi tein sitä vähän kerrallaan :D

Vierailija
12/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee muuten niskat kipeäksi :D työlästä nyppiä käsin, mutta mulla ainakin epilointi sattuu miljoona kertaa enemmän. Esimerkiksi kun kainalot epiloin (ei kärsi enää sheivata kun pakon edessä, muuten tulee ihottumaa), mulla tulee monesti verta ja ihoon oikein jää sellasia reikiä :D ja jopa kainaloista mulla voi kasvaa karvat sisään. paksut karvat.

Vierailija
13/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts!!!

Vierailija
14/24 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

auh

Vierailija
15/24 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisessa Roomassa oli yhtenä ammattina kainalokarvojen nyppijä. Olisiko tässä ideaa itsensä työllistäjälle?

Vierailija
16/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Nypitte? Häpykarvat? Masokisteja?

Vierailija
17/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:40"]

Mahtaisko toimia jos kävis muutaman kerran sokeroinnissa ja ostaisi sitten epilaattorin ja hoitaisi jatkossa homman sillä? Onko kellään kokemuksia?

Itse kävin pari vuotta sitten joitakin kertoja kosmetologilla poistattamassa alapääkarvat sokeroinnilla ja vain ensimmäisellä kerralla se oli tosi kivuliasta. En vaan raski laittaa siihen jatkuvasti rahaa, kun vähintään puolentoista kk välein pitäisi käydä. Epilaattorista ei ole kokemuksia, mutta moni sanoo sen olevan todella kivuliasta. 

[/quote]

Saatko itse sokeroitua? Tai mieheltä jeesiä hommaan?

Vierailija
18/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin tuossa 1,5 h. Niskat on ihan kipeenä xD
Alakerta näyttää jo paljon paremmalta, sain nypittyä molemmat häpyhuulet kaljuiksi ja osan persposkista. Karvakolmio on myös enää ihan pieni, kavensin sitä reunoilta. Pyllyn aukolta aion höylätä, en näe sinne.
Huomenna jatkuu ja sitten poistuu vielä se karvakolmio.

Vierailija
19/24 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin kerran, en kokeillut uudestaan. :D Ihan hullujen hommaa! Kyyristelin telkkarin edessä ja koitin kattoa leffaa samalla, kun vingahtelin välillä kivusta. Ehkä pitkäkestoinen lopputulos, mutta... Nykyään sokerointi vie voiton. Tosin sekin vain silloin, kun jaksaa. Ja kestää kivun.

Vierailija
20/24 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi