Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalliiden ja halpojen farkkujen ero?

Vierailija
09.09.2006 |

onko niillä eroa vai merkkikö vain maksaa? Itse olen jo monta vuotta käyttänyt H&M:n farkkuja ja ihan tyytyväinen olen. Aina vielä alesta ostanut, joten alle 30 eurolla olen farkkuni ostanut. Mitä noissa on huonoa verrattuna johonkin 80 euron tai jopa kalliimpiin farkkuihin? Eikö kuitenkin ne samoissa halpismaissa valmisteta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tytär sai viime vuonna Onlyn farkut...

Vierailija
2/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosin halpis-farkkuja, neljät viimeset on maksanu 20e, 20e, 16,5e ja 10e.

Hulluaj päiviä odotellen, sieltä saa aina kahdellakympillä farkut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siis pääsääntösesti Esprit:n farkkuja.

Vierailija
4/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero modan ovat kelvollisia hintaansa nähden, lindexin kehnosti viimeisteltyjä.

Vierailija
5/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa halpisfarkut yhtä hyvin kuin jotkut 300 euroa maksavat farkut. Pääasia, että istuvat hyvin.

Vierailija
6/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vertaa noita H&M:n farkkuja joihinkin esim. 100-150 euron farkkuihin, niin ei niissä välttämättä ole eroa. Joskus materiaali ja työn laatu on parempaa, mutta läheskään aina ei. Koska mä en halua ostaa mitään 400 euron farkkuja, niin yleensä ostan omat H&M:sta. Siellä on paljon valikoimaa, ja housut saa puolet halvemmalla kuin farkkuliikkeestä.

Vierailija
7/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis ihan jossain puolessa vuodessa alkoi repeillä, eikä tietenkään joka päivä käytetty ; )

Itse ostan LIndexin farkkuja, ja mielestäni ovat hintansa väärti.

Vierailija
8/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 euroa maksoin viimeisistä Henkkamaukan farkuista. Itse käsitän halpisfarkuiksi ehkä alle 40 euron housut.

Vierailija
9/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se merkki vain joka maksaa, vaan hyvä matsku, leikkaus, istuvuus, mallin suunnittelu ja hyvä kokonaisuus.

Kalliita farkkuja saa halvalla alennusmyynneistä/Outleteista tai käytettynä (kirppikset, huutonet, ebay) ja ulkomaalaista nettikaupoista ja ulkomailta yleensäkin kaupoista.

Vierailija
10/10 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seven all man kind, diesel, rock&republic farkuista niiden ulkonäön ja mallin takia. Vastaavia ei löydy henkkamaukalta. Farkut ei ole mulle vain perushousut vaan yksityskohdat ja istuvuus ovat tärkeitä seikkoja. Farkut kyllä yleensä kestävät vuosia koska minulla on niitä useimpia. Laatu eroista en niin tiedä, eikä se oikeastaan ole edes kriteeri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi