Vierailija

Paljonko se on? 

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

2600-2800 peruspalkka. Riippuen onko sulla millanen tutkinto erityisopettajaksi. Ja ootko tunti vai luokanopena. Ikälusät ja kokemus vaikuttaa myös.

Vierailija

Ootko ap tehny päivääkään erityisopen töitä? Et vissiin. Joten et sä 4000 voi palkaksi olettaa.

Tuollahan on palkka 20vuoden työkokemukselle 3600e. Siihen jotain muita lisiä päälle, eikö tule lähemmäs 4t? Erityisopettajia paikalla kertomassa? ap

Mulla on noin 3300. Olen ollut töissä 10 vuotta. Joten ei se kyllä ilman hirmuisia ylitunteja mitenkään 4 tonniin nouse. Mutta ei kyllä näillä lomilla tarviikaan. 

Vierailija

ootko vuoden ihmetellyt tätä palkka-asiaa ja toivonut, että joku tulisi kertomaan, että kyllä se 4000,- on. Voinhan minä niin sanoakin, mutta ei se totta ole. Peruspalkka on n. 2800, ja sen saat, jos olet pätevä erityisope, etkä tee ylitunteja, eikä sinulla ole ikälisiä. (Jos vuoden mietit alan palkkausta, sinulla ei voi olla työkokemusta.) :)

Opeko

Jos arvostaa pelkän vuosiansion sijaan pitkiä lomia ja vapaa-aikaa niin kannattaa suhteuttaa opettajan palkat € per tehty työtunti. Sitten pääsyäänkin jo aika koviin lukuihin 👵🏻

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat