Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellako jotkut urkkivat puolisoidensa työkonetta ja -puhelinta?

Vierailija
26.01.2015 |

Ettekö tajua, että se on jopa rikos mahdollisesti? Ilmeisesti ette. Ihan samalla tavalla, kuin pelkkää uteliaisuutta tuttujensa tietoja vaikkapa valtiolla olevat ovat joskus urkkineet. Miinustakaa vaan, mutta miinustamalla ette poista sitä tosiasiaa, että teillä ei ole mitään asiaa puolisoidenne työvälineille. Pettämisepäily ei riitä perusteluksi. 

En olisi kyllä tällaisia ihmisiä ilman av:ta uskonut olevan, toisesta ketjusta tuli tämä aloitus mieleen. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on vähän vilkkaampaa, niin voisiko joku, joka näin tekee, perustella miksi? 

Vierailija
2/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene työpuhelimeen koska mieheni on psykiatri. Siellä voi olla erittäin arkaluontoista tietoa, sen sijaan kummankin henkilökohtaiset puhelimet on vapaassa käytössä. Välillä otetaan vahingossa toistemme kännykät kun nappaa pöydältä katsomatta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lääkäri ja ei todellakaan tulisi mieleeni kajota hänen työpuhelimeen/-sähköpostiin kuin korkeintaan siinä vaiheessa jos mies olisi oudosti kadonnut (ja silloinkin tsekkaamisen kyllä tekisi esimies tai poliisi tms, en minä). Empä mä kyllä tiedä salasanojakaan, mies on todella tarkka työhön liittyvästä vaitiolovelvollisuudesta johon kuuluu myös se, ettei toiminnallaan saata materiaalia ulkopuolisen silmiin. Ja tuota hän rikkoisi mikäli minä tietäisin salasanan jos sähköpostissa sattuisi olemaan yksikin potilasasiaa sisältävä viesti.

Vierailija
4/4 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätämme molemmat työpuhelimet töihin kuten molempien työpaikkojen säännöissä on, joten ei ongelmaa. Omat puhelimet ovat vapaasti molempien käytössä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan