Miksi naisen on pakko masturboida ollakseen normaali?
Itse en masturboi. Rakastan seksiä yli kaiken mutta en saa masturboidessa samaa tyydytystä kuin miehen kanssa. En pidä klitoriksen suorasta hyväilystä ollenkaan eikä dildo tunnu läheskään yhtä hyvältä kuin miehen penis. Seksiä (yhdyntää) miehen kanssa haluan monta kertaa viikossa. Miksi ihmeessä minun pitäisi masturboida ollakseni "normaali"?
Kommentit (13)
Oletko sama joka ei myöskään siedä kondomia miehensä kalun päällä? Saatko orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen rämppäämistä?
Miksi kuuntelet mitä sinun muiden mielestä tulisi olla? Etkö voi vain todeta olevasi normaali?
En minä ainakaan anna muiden määritellä normaaliuttani/epänormaaliuttani muuten kuin ehkä lakien tai psykiatristen diagnoosikriteerien kautta. Masturboimattomuus/masturboiminen ei kuulu kumpaankaan kategoriaan. Suosittelen sinullekin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:46"]
Oletko sama joka ei myöskään siedä kondomia miehensä kalun päällä? Saatko orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen rämppäämistä?
Miksi kuuntelet mitä sinun muiden mielestä tulisi olla? Etkö voi vain todeta olevasi normaali?
En minä ainakaan anna muiden määritellä normaaliuttani/epänormaaliuttani muuten kuin ehkä lakien tai psykiatristen diagnoosikriteerien kautta. Masturboimattomuus/masturboiminen ei kuulu kumpaankaan kategoriaan. Suosittelen sinullekin.
[/quote]
En koske klitorikseen yhdynnän aikana suoraan, en siis halua hieroa sitä mitenkään, ei tunnu hyvältä. Penishän hieroo sitä sisältäpäin yhdynnän aikana (klitorishan on todella suuri elin). Yhdynnästä nautin ihan suunnaattomasti. Ja en ole sama, meillä käytetään kondomia ehkäisynä :) Dildo ei tunnu samalta koska on niiden materiaali on epämiellyttäävää ja epäaidon tuntuista. ap
Kuka tuollaista muka on väittänyt?
Ai miten niin? Mäkään en harrasta masturbointia, ei se tunnu miltään, rakastan kalua sisälläni, muu on mulle turhaa räpellystä, josta jää vaan tyhjä tunne. Milloin sitä ehtikään masturboimaan, me rakastellaan melkein joka päivä, ei mun tee enempää mieli. En oo ikinä ajatellut olevani jotenkin epänormaali..
No normaalisti naiset masturboivat. Mitä väliä, jos et kuulu siinä "normaaliin" kategoriaan, jos asia ei sinua haittaa?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:12"]
No normaalisti naiset masturboivat. Mitä väliä, jos et kuulu siinä "normaaliin" kategoriaan, jos asia ei sinua haittaa?
[/quote]
Joo, siis tunnustan kyllä sen tosiasian että useimmat masturboivat ja sehän on hyvä juttu jos saa siitä nautintoa, mutta ärsyttää kun joissakin keskusteluissa väitetään että naisen PITÄÄ masturboida jotta seksielämä olisi hyvää ja jotta nauttisi. ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:12"]
[/quote]
Joo, siis tunnustan kyllä sen tosiasian että useimmat masturboivat ja sehän on hyvä juttu jos saa siitä nautintoa, mutta ärsyttää kun joissakin keskusteluissa väitetään että naisen PITÄÄ masturboida jotta seksielämä olisi hyvää ja jotta nauttisi. ap
[/quote]
Noita ns. normaaliuden vaatimuksia kyllä löytyy ihan kaikilta osa-alueilta ja ihmettelet että miten av-mammat itse eivät ole seonneet jos olisivat itse yrittäneet mukautua jokaiseen vaatimukseen mitä täällä on esitetty.
Ehkä sun ei kannata ottaa ap paineita asiasta, jos kaikki sinulla toimii.
Yleensä kritiikki kohdistuu niihin naisiin, joiden seksielämä ei toimi. Sitten huomataan, että naiset eivät itsekään tiedä, mikä tuntuu hyvältä ja mistä pitävät eivätkä ole kokeilleet itsetyydytystä. Ei näissä asioissa kannata vertailla liikaa itseään muihin.
Toisaalta sanoisin, että sitähän ei tiedä, mitä elämä tuo mukanaan, voi olla vaikka että eroat etkä heti löydä uutta miesystävää tai seksisuhdetta taikka uuden miesystävän kanssa pitääkin hakea uutta tuntumaa seksiin. Silloin tullee esiin se, kuinka hyvin tietää, mikä itsellä toimii. Mutta on totta, että ei masturbaatio siinäkään ratkaise, ehkä se nyt vaan on yksi väylä siihen, miten voi lisätä seksuaalista itsetuntemusta. Ei mikään ehdoton kaikille.
Minustakaan klitoriksen suora räplääminen ei oikein tunnu miellyttävältä, joten masturboin hieromalla sitä herkkää aluetta emättimen etuseinämässä lähellä emättimen aukkoa. Toisaalta sinulla näköjään on saanti kunnossa, ei siis tarvetta purkaa paineita masturboimalla. Onneksi olkoon!
huoh..
määrittele itse normaalius.