Sinä jota ahdistaa huominen töihinmeno, mitä teet työksesi?
Kommentit (23)
Myyjä.
Ankea työ ja ankea ilmapiiri.
Onneksi ei tarvitse mennä aikaisin.
Myyjä. Vituttaaa asiakkaat, liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa.
myyjä :D valittavat asiakkaat kyllästyttää...
Terveisiä Iittalalle; voisitteko tehdä niitä v*tun muumitalokuppeja lisää asappina??
Luokanopettaja. Luokassa on kivaa, mutta opehuoneen tunnelma ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:34"]Luokanopettaja. Luokassa on kivaa, mutta opehuoneen tunnelma ahdistaa.
[/quote]
Valitettavasti opehuoneet on sairaimpia työyhteisöjä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:34"]Luokanopettaja. Luokassa on kivaa, mutta opehuoneen tunnelma ahdistaa.
[/quote]
Valitettavasti opehuoneet on sairaimpia työyhteisöjä.
[/quote]
Miksi näin?
Maalari. Vituttaa oikein urakalla.
Pph, en siis mene töihin, vaan työt tulevat tänne kotiin. Niin paljon kuin noista hoidokeista tykkäänkin, mutta enemmän tykkäisin nukkua pitkään ja hoitaa vain oman perheen asioita..
Ohjelmistokehittäjä, pitkät työmatkat rasittaa..
Ymmärrän kyllä erilaisia töitä tehneenä sen, että töihinmeno voi hyvinkin ahdistaa. Tällä hetkellä tosin ahdistaa se, ettei töitä ole, vaikka niitä aktiivisesti haenkin.
Kyse ei ole työtehtävästä vaan siitä etten voi jostain vitun syystä taaskaan nukkua. Ollut tämä ominaisuus mulla aina <3 <3 <3
Vituttaa!
Mä en saa nukuttua koskaan su-ma välisenä yönä. Joten ahdistaa kun viikonloppu menee niin nopeasti ohi, hädintuskin ehtii levätä. Töissä ahdistaa pomo joka savustaa kaikki esim. Työuupumusta sairastavat pois töistä ihan mielivaltaisesti. Samoin pienren lasten vanhemmat on tulilinjalla. Muita pienten äitejä ei enää ole siellä, kuin minä. Suosii lapsettomia. Niin kyllähän se ahdistaa, että milloin sitten omalla kohdalla nakki viimeisen kerran viuhahtaa... Alan olee kyllä niin uupunut että työttömyyskään ei kohta tunnu enää niin pahalta ;) ps. En voi kertoa alaa, pomon kätyrit varmaan kyttää täälläkin, mutta ei ole -yllätys yllätys- sote vaan tekninen ala ja naispomo.
Psyk.sh. Liikaa liian kipeitä potilaita. En jaksa.
Täällä yks jota ahdistaa. Ahdistaa liian laaja tehtäväkenttä ja olematon johtaminen sekä kyttääminen. Pomo varsinainen lapanen. Ei edes tiedä mitä me tehdään päivät pitkät, silti arvistelee meidän töitä.
Täällä istun matkalla töihin ja tekis mieli kääntyä kotiin.
Potkut ois helpotus. Kerran se kirpasee.
Varmaan aamuntorkkujien ongelma. Olen sellainen ja lapsesta asti aamuherätykset on ollut vaikeita. Ihmettelin kun tuttu sanoi että heräisi muutenkin kuudelta vaikkei olisi töitä. Ei hänen ole vaikea herätä koskaan. Tosin hänkin vihaa töihinmenoa, mutta johtuu varmasti niistä töistä, en itsekään jaksaisi samaa ja hänkin vaihtaa alaa pian.
Olen vielä kotiäiti ja aamulla herääminen on aina rasittavaa ennen ysiä. Tai nykyään kasilta herääminenkin olisi unelmaa, mutta toinen lapsi herää aina kuudelta kun mies lähtee töihin. Viikonloppuisinkin herää kun on tottunut. Kesällä sain muutettua rytmiä niin että herätään kaikki vasta ysiltä, olin pirteä herätessä ja hyväntuulinen aina.
Asiakaspalvelu ja paljon muuta ja näkyvissä on, että eläköitymisen johdosta tulisi n. kolmen henkilön työt vielä omien tämän hetken töiden lisäksi. Ahdistaa työkaveri joka roikkuu 90 % työajasta facebookissa ja netissä (kuulemma tekee kaikki työt mitkä on hänelle määrätty). Toivoisi töiden jakautuvan tasaisemmin mutta taitaa olla toiveajattelua. Huono johtaminen ja pomon suosikit (itse en niihin kuulu tietenki, väärää sukupuolta). Aamuisin ahdistaa lähteä töihin joka öisen huonosti nukutun jälkeen ja eristäytyminen työkavereista, ei vaan jaksa höpöttää ylimäärästä, ärsyttää ja vituttaa. Syödäkkin täytyy, laskut ja lainat maksaa, joten hammasta purren. Kauhulla odotan 25 vielä jäljellä olevaa työvuotta.
Yläkoulun opettaja. Ei töihinmeno ahdista, vaan vituttaa taas katsoa niitä mulkkuja oppilaita, jotka eivät näköjään ole vielä päässeet yli hiihtolomasta, kun yökaudet on valvottu pelien ja varmasti runkkauksen parissa.
Tiedottaja. Liikaa töitä, olen yksin, riittämättömyyden tunne.