Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, ettei tarvitse enää kuulla huokailua jouluisin

Vierailija
10.11.2021 |

Mun eka mieheni vain istui jouluisin ikkunan ääressä, huokaili ja tuijotteli ulos. Ihan kamalia jouluja.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sulla joskus ole akuutisti joku asia pielessä, sä alat kaivelemaan menneisyyttä, ja johan löytyy valitettavaa. 20 vuotta sitten ensimmäinen äijä huokaili jouluisin.    :D

No joo, ehkä hakkaaminen tai käsijarrun vauhdissa päälle vetäminen joulun aikaan on pahempia juttuja kuin tuo huokailu.

Vierailija
22/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kakkosmiehen yskintää!! 👍

Nyt hän joutuu kyllä kuuntelemaan omaansa, eilen hän teki oikein avauksen siitä, että hänellä on yskä.

Ei mun yskäni sentään kestä kuin muutaman viikon. Sen on kestänyt jo varmaan 12 vuotta ja aina vain pahenee.

Suurinpiirtein yhtä kauan kuin sinun kaikki lukuisat sairautesi. Vai lyhemmän aikaa?

Miten ne lapsen isän yskään liittyy siis mun sairauteni?

Hänkin joutui niitä kestämään aika pitkään, sitä ettet pystynyt paljonkaan mihinkään. Ehkä hänkin valitti siitä jossain, kuten sinä hänen sairauksistaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Eihän sinun koskaan olisi tarvinnut kuunnella jouluhuokailuja tai kärsiä hakattavana olemisesta.

Siinä pirtissä, oli se kuinka surkea tahansa, oli aivan varmasti ovi. Olisit voinut avata sen milloin tahansa ja kävellä ulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä