Ihanaa, ettei tarvitse enää kuulla huokailua jouluisin
Mun eka mieheni vain istui jouluisin ikkunan ääressä, huokaili ja tuijotteli ulos. Ihan kamalia jouluja.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kiva. että asia joka on tapahtunut ainakin 20v sitten ilahduttaa sua vielä noin. Sulla kun ei elämässä noita ilonaiheita tunnu pahemmin olevan?
On niitä mutta olihan se hyvä asia ettei enää hänen kanssaan tarvitse olla.
Meillä taas äiti stressasi joulusta, oli vihainen, huusi ja tappeli kaikkien kanssa. Sitten itki kun meni taas joulu pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. että asia joka on tapahtunut ainakin 20v sitten ilahduttaa sua vielä noin. Sulla kun ei elämässä noita ilonaiheita tunnu pahemmin olevan?
On niitä mutta olihan se hyvä asia ettei enää hänen kanssaan tarvitse olla.
Tapasitteko muuten silloin kun olit hetken aikaa kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Jäitkö leskeksi?
Jäin. 32-vuotiaana. Enkä perinyt mitään enkä saanut leskeneläkettä, kun joku sitä kuitenkin miettii.
Ja sit tää seuraava mies antoi huonoja lahjoja ja puhui ilkeästi sulle, oli joulu taikka juhannus. 😥
Vierailija kirjoitti:
Ja sit tää seuraava mies antoi huonoja lahjoja ja puhui ilkeästi sulle, oli joulu taikka juhannus. 😥
Niin, no ainakaan se ei hakannut mua kuten eka teki.
Vierailija kirjoitti:
Enään ei tarvitse viettää joulua.
Kyllä mä joulua vietän.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kakkosmiehen yskintää!! 👍
Se on kyllä hyvä.
Meillä äiti huokaili ja kun kysyi mikä vialla, vastasi itsesäälin täyteisellä äänellä että "mitäs se huono huokailee... ". Ainaista ruikutusta. Kaljan juonti aloitettiin jo heti aamusta kuten muinakin päivinä ja sitä sammallusta ja löyhkää sai sitten kestää.
Nyt on oman joulut omalla perheellä. Ja äiti ruikuttaa kun ei hänen vaivalla rakentama joulunsa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hän joutuu kyllä kuuntelemaan omaansa, eilen hän teki oikein avauksen siitä, että hänellä on yskä.
On sulla kyllä jotain vikaa hoksottimissa. Vielä hyysäsit tuollaista väkivaltaista sikaa sen loppuajat! Olisit jättänyt mätääntymään itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hän joutuu kyllä kuuntelemaan omaansa, eilen hän teki oikein avauksen siitä, että hänellä on yskä.
Ei mun yskäni sentään kestä kuin muutaman viikon. Sen on kestänyt jo varmaan 12 vuotta ja aina vain pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun yskäni sentään kestä kuin muutaman viikon. Sen on kestänyt jo varmaan 12 vuotta ja aina vain pahenee.
Suurinpiirtein yhtä kauan kuin sinun kaikki lukuisat sairautesi. Vai lyhemmän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinpiirtein yhtä kauan kuin sinun kaikki lukuisat sairautesi. Vai lyhemmän aikaa?
Miten ne lapsen isän yskään liittyy siis mun sairauteni?
Jos ei sulla joskus ole akuutisti joku asia pielessä, sä alat kaivelemaan menneisyyttä, ja johan löytyy valitettavaa. 20 vuotta sitten ensimmäinen äijä huokaili jouluisin. :D