Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******Ensikoiden Lauantai******

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla Ull-maij omia supistuksii ollu?Mites toi homma nyt sit menee että jäätkö huomenna osastolle vai meetkö kotii oottelee supistuksii,missäs vaiheessa sit oksitosiinia laitetaa tulemaa?

Villipylly on kyl nyt iha pimeellä tuulella,koskaa ei oo sen jumppaus sattunu näi paljoo,tuntuu et se väkisi koittaa polkee itteesä mahasta läpi,välil joutuu iha henkee haukkoo ja peräsuolta vihloo aivan vimmatusti!!!!!!!!!Supistuksii taas aikalailla tänää ja sellasta lämmintä poltetta seläs ja lonkis+menkkajomotukset,jihaaa..............

Tiistaina mulla aika polilla,sillo jään varmaa sisään ilmeisesti....

-pepsi ja villipylly rv39+6...1 ½ h maagiseen 40+0

Vierailija
22/23 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran on supistellut ennalta (ei mitenkään merkittävästi)

Ne käynnistää kaksi paivää ja sitten yleensä pidetään päivän tai parin tauko. Eli nyt oon ollut kotona 2pv. Huomenna jään taas osastolle missä seurataan käyriä. Oksitosiinia tarvitaan jos supistukset ei ole tarpeeksi voimakkaita ja kohdun suu on jo auennut jonkin verran. Vissiin antavat oksitosiinia helpommin jos on ns kiire saada synnytys käyntiin. Mulla on tällänen rauhallinen käynnistely.. houkutellaan käyntiin :D

Pikku-Pupu survoo päätään yhä alemmas ja se sattuu, samaa kait se Villipyllykin siellä puuhaa.

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu edelleen rv 39+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin kävelen ympäriinsä ihan unisena,mut sit en yöllä nukukkaa.. Mies on töissä,enkä osaa yksin nukkuu.. Tai siis en tiiä mikä täs on. Vaik sängys on enemmän tilaa, ni ei yksin oo niin kiva nukkua..

Höpöttelenki ihan sekavasti..

Neuvolalääkäri oli sillon torstaina, en oo jaksanu käydä kirjottelees vaikka oon käyny lukemas. Kaikki oli hienosti:) Nyt on taas huojentunu olo ku pääs pitkästä aikaa siihen tarkastuksee.

Eli tässä neuvolakuulumisia:

rv 26+2

painoa oli tullu lisää 1,2 kg.. eli 300g/viikko..

RR 135/86

pissat ok

Hb 135 (noussut,vaikken oo rautaa syöny ku kerran paris viikos)

sf-mitta 25

vauvan syke 160

liikkeet ++

RT

Hassua miten se lääkäri tuntee,et vauva on raivotarjonnassa.. Kun en mä tunne mitään.. Heh. No ehkä se on just siks opiskellu asiaa:D

Mun piti kommentoida jotain,mut en taas muista.. Yritän mietiskellä..'

Ulla-maij ja pepsi synnyttää jo kohta. Toivottavasti ihan näillä näppäimillä:) Voi,kun odotan ihan jännityksellä!! Vastahan me yhdessä kuumeiltiin.. Aika menee nopsaan ja kohta se on itelläkin sit eessä:) hui.. Suppareita molemmille!!

Q oli käynyt myös moikkaamassa. Moikat sinnekin teille:) Hyvä että voitte hyvin.

Niin ja Poppiksella oli se ikävä riita siellä. Voih:/ Onko jo parempi fiilis? Kävi oikein ärsyttää koko tyyppi.. Huono juttu vaan kun on sukua, ei oo kiva tilanne.

Ykkösopen kanssa kyllä ihan samaa mieltä. Tosi vaikee ostaa vaatteita vauvalle,kun ei tiedä kumpi on tulossa. Me kun oltais vielä haluttu tietää.. Ei paljon löydy sellasia vaatteita, jotka ei ois tehty joko tytöille tai pojille.. Oon kärvistelly ton asian kanssa, paljo ois ihania vaatteita, mut ei tiedä mitä ostais..

kandilla oli selkäkipuja.. ja muillakin. Mullahan alko selkäkivut jo ihan alkuraskaudessa, enkä oo eroon päässy.. Mut nyt vähän helpottanu kun kesätyöt loppu,eikä tarvi enää seisoo koko päivää.. Se oli ihan kamalaa. Mut nyt alko koulu eikä se istuminenkaan oo kivaa kauan aikaa..

Ja viime viikol luennoilla,kun olin niin alko mahaakin särkee ja tuntu et on vaikee hengittää. Jotenki koulus vissii aina lyyhistyy vaan sinne penkkiin. Ois pitäny päästä makoilee johonki..

Viikko vast ollu kouluu, mut jo alko stressi.. Ihan kauheesti liikaa tehtävää.. Nyt varsinkin kun ei jaksais mitää ylimääräst.. Hohhoi.. No saa nähä miten jaksan joulukuuhun asti..

Nyt lähen kyl nukkumaan,simmui alko vätystää.. zzZzz..

Kauniita unia, vauvakultien kuvia:)

lara ja mötkö 26+5