Miesystäväi ex-vaimo numero 2 sotki häässuunnitelmat
sanon vaan naiset, että älkää sotkeutuko ex-miehenne elämään---meillä peruuntuivat häät, kun miehen ex-numero 2 alkoi lähettää heidän yhteisen lapsensa kuvia miehen face book -nettiin- minä tuleva vaimo numero 3 en tiennyt lapsesta mitään-
ja mies syyllisydentuntoisena alkoikin paapoa ex-perhettään numero 2 joulun 2014 aikana- häät peruttiin- en jaksanut katsella tuollaista näytelmää
Kommentit (6)
Miksi sä edes olisit halunnut naimisiin miehen kanssa, joka on salannut sinulta lapsensa olemassaolon (ja ilmeisesti myös laiminlyönyt lapsen tapaamista)?
Ikävä että et ollut kuullut lapsesta mitään. Pitäisihän vaimo nro 3 olla tietoinen elatusmaksujen määrästä ennen avioitumista. Se on kaikki sun elintasosta pois. Jaksuhalit.
Kiertopalkinnot kannattaa panna hyvissä ajoin kiertoon, jo ennen kuin toteuttavat itse luontoaan lähtemällä kiertämään ja katsastamaan, jos vielä löytyisi "parempi" ja tyhmempi.
Montakos lasta sillä numero ykkösellä on? Sieltä ne putkahtelee puskista :( Ole onnellinen, että asiat paljastuu ennen sitä papin aamenta. Otat varmaan opiksesi tästä kokemuksesta?
Pilasi HÄÄsuunnitelmat? Ei siis yhteistä tulevaisuutta.
Ei niin paha juttu, jos kerran vaan yks päivä "meni pilalle" tän exän takia. Ois kurjaa, jos elämänmittainen parisuhde ois menny.
Oon ihmetelly, kun ihmiset järjestelee niin vauhkona sitä yhtä päivää, mutta onhan siinä tosiaan tää hyvä puoli, että loppuelämä ei mee pilalle, jos jotain sattuu. Vain häät.