Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amiksia pidetään niin tyhminä

Vierailija
25.01.2015 |

Kun monelle alalle on vaikeampi päästä kuin lukioon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amiksia pidetä tyhminä, jos on koskaan pidettykään.

Vierailija
2/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska joillain ihmisillä pitää vaan olla joku jota halveksua että voisivat tuntea itsensä arvokkaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne monet vaikeapääsyiset alat ovat? Lukioitakin on eri tasoisia. Parhaimpiin ei pääse edes 9,0 keskiarvolla.

Vierailija
4/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:48"]Mitä ne monet vaikeapääsyiset alat ovat? Lukioitakin on eri tasoisia. Parhaimpiin ei pääse edes 9,0 keskiarvolla.
[/quote]
No esimerkiksi täällä pääset helpommin lukioon kuin sähkö- tai putkialalle.

Vierailija
5/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla vaan saa sellaisen kuvan, ei ole todellista! korkeasti koulutettujen täällä pakko nostaa omaa arvoaan, kun kukaan muu ei sitä tee. mun poika käy toistavuotta amista, eikä sitä ole kukaan aliarvioinut. päinvastoin saanut paljon kehuja ja kannustusta.

Vierailija
6/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:55"]tällä palstalla vaan saa sellaisen kuvan, ei ole todellista! korkeasti koulutettujen täällä pakko nostaa omaa arvoaan, kun kukaan muu ei sitä tee. mun poika käy toistavuotta amista, eikä sitä ole kukaan aliarvioinut. päinvastoin saanut paljon kehuja ja kannustusta.
[/quote]
Kyllähän aina kehua ja kannustaa voi, jokainen kouluttautuu kykyjensä mukaan. Tuskin kukaan häntä silti erityisen älykkäänä pitää.

Vierailija
7/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:55"]tällä palstalla vaan saa sellaisen kuvan, ei ole todellista! korkeasti koulutettujen täällä pakko nostaa omaa arvoaan, kun kukaan muu ei sitä tee. mun poika käy toistavuotta amista, eikä sitä ole kukaan aliarvioinut. päinvastoin saanut paljon kehuja ja kannustusta.
[/quote]
Kyllähän aina kehua ja kannustaa voi, jokainen kouluttautuu kykyjensä mukaan. Tuskin kukaan häntä silti erityisen älykkäänä pitää.
[/quote]
ainakin hän osaa kommunikoida fiksummin kuin sinä, eikä aseta itseään kenenkään yläpuolelle.

Vierailija
8/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen amiksessa (ollut myös lukiossa) opena, ja sanoisin, että siellä on tyhmiä, taviksia ja tosi fiksuja ihan yhtä paljon kuin muissakin kouluissa. Mutta laiskoja amiksessa on paljon verrattuna esim. juurikin lukioon. Ja siis tämä laiskuus johtuu pääosin siitä, että on vielä niin nuori, ettei osaa/viitsi ajatella tulevaisuuttaan vielä kovin pitkälle - ei siis älyn kanssa ole tuo asia mietenkään tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme