Miehet laitetaan amiksiin, naiset laitetaan lukijoihin
Lukijoissa naisille annetaan parhaat arvosanat ja heidät seuraavaksi laitetaan yliopistoihin. Amiksiin joutuneet miehet raatavat amiksissa duunari ammatteihin joissa joutuvat vapaa-ajalla juomaan että enään jaksavat elämää ja siksi kuolevat sydän sairauksiin alle 30 vuotiaina. Tasa-arvoako? Ei. Näin toimii suomi.
Kommentit (13)
Kukaan ei voi edes tahallaan kirjoittaa noin väärin.
Kunnioitettava määrä kirjoitusvirheitä noin lyhyessä tekstissä, ap.
Ensi kerralla parempi provo. Kiitos.
Voiko joku olla noin huono kirjoittamaan?
Lisäksi ainakin toistaiseksi jokainen on saanut itse valita hakeeko lukioon vai ammattikouluun.
Lukijossa onneksi oppii yleensä lukemaan ja kirjoittamaan. Eikä sinne kukaan 16-vuotiasta laita, ihan itse he sinne hakevat.
:D parasta uhriutumista ikinä!
Mullekin ANNETTIIN "lukijon" jälkeen oikiksen pääsykoekirjat, että otahan nainen tuosta ilmaiseksi kaikki tieto mitä näet ja mene oikikseen. Poikakaveri kuoli samaan aikaan viinaan, amiksesta valmistuneena & alkoholistiksi pakotettuna.
Mikä vääryys.
Miehiä ja naisia ei laiteta yhtään mihinkään. Se hakevat minne haluavat. Mitä tästä voimme päätellä?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:45"]
Miehiä ja naisia ei laiteta yhtään mihinkään. Se hakevat minne haluavat. Mitä tästä voimme päätellä?
[/quote]
laitetaanhan. Naiset saavat paremmat opiskelupaikat, koska heidät laitetaan niihin. Ei muuten.
olis mukava ajatella että taas joku vaan provoilee siellä. mutta tuollaisiin tyyppeihin törmää aina välillä.
ja muuten tiedoksi vielä ap:lle, että kyllä siellä amiksessakin pitää älliä riittää. se vaan ei tule ilmi ennenkuin valmistumisen jälkeen kun pitäisi osata ihan itse. ne jotka ei vielä 3 vuoden jälkeenkään tajua ovat sitten niitä jotka kansoittavat kulmapubit ja vinkuvat miten kaikki on niin epäreilua.
t: amis --> amk --> kultaseppä (mitä, puussako luulitte sormustenne kasvavan? :D )
Tuostakin oli mieletön haloo, kun tytöt sitten hakivatkin ammattikouluihin mieluummin kuin lukioon:
http://myjobcafe.net/2010/04/28/tytot-tayttavat-ammattikoulun-suosikkilinjat/
Olen siis sittenkin mies, kun menin amikseen?