Kiinnostaako teitä ihmisten tulotiedot?
En ole klikannut mitään uutista auki. Eivät ole muille kuuluvia asioita.
Kommentit (65)
Kuka päätti, että palkkatulot ovat julkista tietoa, ja millä perusteella?
Ei herätä mitään tunnetta mihinkään suuntaan. ”Ei kuulu minulle” on mielestäni jo jonkinlainen tunnereaktio, sama kuin miettisin että joku liikennemerkin teksti ei kuulu minulle. Julkista informaatiota ja täysin neutraalia.
kiinnostaa katsoa poliitikkojen ja vaikuttajien tulot. hallitus kielsi esim.alani ihmisten työt.sulki paikat. itse tienasivat messeviä summia. kertoohan tämä jotakin.suomen päättäjistä.
tunnen myös töistä, näitä paikallisia rahamiehiä töiden kautta. ovat ihan rehellisiä yrittäjiä osa, työllistävät paljon ihmisiä. heidän menestys ei haittaa,tiedän et tekevät ylipitkiä päiviä, joka päivä esim 11 tuntia.
tiedän sivusta seuraajana poliitikkoja ja yritystyyppejä, joilla sijoituksia ja ulkomaan juttuja. epäilen että osa tuloista pimeitä ja epämääräisiä. ovat myös laittomasti, jättäneet politiikassa sidonnaisuudet ilmoittamatta.ainoastaan verotustiedoista ja palkkatiedoista näkee et jotain outoo on.työ ei vastaa omistuksia
joskus verottaja haastaa myös rehellisiä yrittäjiä oikeuteen ja väittää väärin perustein, tulojen verot isommiksi kuin olisi syytä. heillä ei ole mahdollista saada oikeutta, kun vastapuoli on valtio.heidän puolesta vituttaa.
olen itse ehkä suomen köyhin ihminen,se että jollain erilainen elämä ja rahaa ei haittaa,en koe rahaa ja omistamista elämän tarkoitukseksi. moni merkittävä ihminen kuten hyväntekijä,keksijä, tiedemies tms.on vaikuttanut maailman historiaan, vaikkei ole ollut varakas.
Mikä idea siinä raportoinnissa on?