"Elämänkoululaisuuteni" haittaa naista, voinko tehdä mitään
Nainen sanoi että olisin muuten hyvä kumppaniehdokas mutta olen hänen mielestä liian elämänkoululainen. On totta että olen käynyt vain ammattikoulun mutta en ole koskaan välittänyt opiskelusta, pääasia että joku ammatti on ja käyn siis töissä. En tykkää myöskään lukea enkä ole oikein kiinnostunut taiteesta jne ja tämä on naiselle ongelma. On mussa myös vähän rasistisia piirteitä ja poltan ja juon aika paljon, en liikaa kuitenkaan. Nainen otti tämän eilen puheeksi ja sanoi mua elämänkoululaiseksi ja sanoi että se voi olla este suhteen alkamiselle. Voinko tehdä mitään jotta en näyttäisi elämänkoululaiselta naisen silmissä, en ite edes luokittele itteäni sellaiseksi mutta ilmeisesti nainen luokittele.
Kommentit (26)
Juomisen vähentäminen ja polttamisen lopettaminen olisi tietysti hyvä juttu, mutta tuskin kelpaisit naiselle senkään jälkeen. Nainen selvästi etsii toisenlaista miestä, ei kannata yrittää muuttaa itseään yhdenkään naisen takia.
Kylläpäs on harvinaisen samanlaisia ja fiksuja vastauksia, olen iloisesti yllättynyt! Niin kun ap huomasit, kansa on puhunut ja he ovat sinun puolellasi.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:59"]
Kylläpäs on harvinaisen samanlaisia ja fiksuja vastauksia, olen iloisesti yllättynyt! Niin kun ap huomasit, kansa on puhunut ja he ovat sinun puolellasi.
[/quote]
Aivan, minäkin yllätyin kun luulin että kaikki ovat samaa mieltä naisen kanssa ja ilkeilevät entisestään.
Oo ylpeä ammatistasi ja työstäsi! Äläkä vaan vähättele itse itseäsi! Mä oon yliopiston käynyt ja arvostan ihan kaikkien ammattien edustajia. Ammattimies on aina ammattimies. Kaikilla ei ole lukupäätä, mutta sydämensivistys onkin Aino millä elämässä pärjää. Musta tuntuu, ettei tota naista ole sillä siunattu...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:17"]
Oo ylpeä ammatistasi ja työstäsi! Äläkä vaan vähättele itse itseäsi! Mä oon yliopiston käynyt ja arvostan ihan kaikkien ammattien edustajia. Ammattimies on aina ammattimies. Kaikilla ei ole lukupäätä, mutta sydämensivistys onkin Aino millä elämässä pärjää. Musta tuntuu, ettei tota naista ole sillä siunattu...
[/quote]
Niinpä, amiksiakin tarvitaan. Outoa jos nainen on siitä valittanut, kun sulla ap sentään on töitä ja sillä ei. Suosittelen unohtamaan kyseisen naisen.
Sulla on koulutus ja käyt töissä, et ole mikään elämänkoululainen. Tupakointi on tietysti huono tapa mutta näyttää se rööki maistuvan monille korkeasti koulutetuillekin. Alkoholistikaan et mielestäsi ole. Jos sinua ei taide ja kirjallisuus kiinnosta niin minkäs teet. Ehkä olisi parempi etsiä nainen joka hyväksyy sinut omana itsenäsi.