Pesetkö kädet aina pyykkikoneen täyttämisen jälkeen?
Mä pesen. Aina. Oli sitten vaikka kyse vaan petivaatteista tai pyyhkeistä.
Likainen olo jää käsiin jos en pese niitä.
Kommentit (16)
Entä tyhjentämisen jälkeen, kun olette ripustaneet puhtaat kuivumaan? Mä pesen silloinkin :D
Juu[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:58"]Entä tyhjentämisen jälkeen, kun olette ripustaneet puhtaat kuivumaan? Mä pesen silloinkin :D
[/quote]
Juu
Täyttämisen jälkeen kyllä, ripustamisen jälkeen en.
En pese enkä pese aina kotiin tullessakaan enkä välttämättö aina kul alan ruoan laittoon.
Pesen sekä täytön että tyhjennyksen jälkeen.
Ei ole koskaan tullut mieleenkään pestä! Miksi ihmeessä niin tekisin?
Pesen, ällöttävä tunne jää käsiin (okei, ennemminkin sieluun..) jos en pese. Siellä pikkuhousubakteerit kasassa muhineet, nam.
Pesen. Sekä täytön että tyhjennyksen jälkeen.
Kyllä. Ja pidätän henkee kun tungen alusvaatteita koneeseen. Tuskin ne edes haisee mutta varuks.
Ei ole tosiaankaan tullut mieleenkään pestä. Jotenkin neuroottisen tuntuista.
Pesen käsiä vain, jos ne erityisesti likaantuvat, tai kun alan laittamaan ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:22"]
Ei ole tosiaankaan tullut mieleenkään pestä. Jotenkin neuroottisen tuntuista.
Pesen käsiä vain, jos ne erityisesti likaantuvat, tai kun alan laittamaan ruokaa.
[/quote]
Niin ja vessassa käynnin jälkeen toki.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:07"]Pesen, ällöttävä tunne jää käsiin (okei, ennemminkin sieluun..) jos en pese. Siellä pikkuhousubakteerit kasassa muhineet, nam.
[/quote]
Taitaa bakteerit nääntyä kuivassa pyykkikorissa. En pese käsiä pyykkikoneen täytön jälkeen. Nehän ovat vaatteita rakkaideni päältä. En juokse pesemään käsiäni myöskään puolison koskettamisen jälkeen.
Mä pesen kädet ainoastaan vessakäyntien jälkeen ja silloin kun ne on huomattavan likaiset. Joskus psesn ennen ku alan ruokaa laittamaan, harvemmin silloinkin.
Joo