Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkaluontoinen viestittely

Vierailija
10.11.2021 |

Te jotka tiedätte, mikä olisi paras tapa lähetellä arkaluontoisia viestejä perheen vanhempien kesken?

Tarkoitan tällä nyt vain vanhempien välisiä viestejä ja mahdollisesti joskus kuvia, joita lapset tai muut ulkopuoliset eivät saa nähdä ;) Osaatte varmaan arvata millaisesta on kysymys.

Whatsupp ryhmä on varmaan helppo, mutta miten sinne saa esimerkiksi ryhmän, ettei se näy listalla tai onko joku muu sovellus parempi?

Vinkkejä kehiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt päästä tuosta elimestäsi ja libidostasi yli. Olet kuvottava.

Vierailija
2/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Ei ole lapsia, mutta minkä ihmeen takia lapset saati muut ulkopuoliset näkisivät minun ja puolisoni väliset viestit???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Ei ole lapsia, mutta minkä ihmeen takia lapset saati muut ulkopuoliset näkisivät minun ja puolisoni väliset viestit???

Lähinnä tarkoitus onkin, ettei edes vahingossa tule missään tilanteessa esiin. Sen vuoksi ajattelinkin omaa Whatsup ryhmää, tms että on selkeästi erillään ns. "normiviestittelystä". Lapsiperheessä kun puhelin on pullollaan erilaisia harrastus-,koulu-, perhe, jne. viestiryhmiä ja niitä tulee selailtua kun tarkistaa milloin mitäkin, niin ettei vahingossakaan klikkaa väärää ryhmää väärässä paikassa, kun vaikka tarkistaa koska on lapsen treenit.

AP

Vierailija
4/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun pelottavaa.

Vierailija
5/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se jotai saksalaista matskua?

Vierailija
6/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lähettää tällaisia?

Vierailija
7/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tarkoitus onkin, ettei edes vahingossa tule missään tilanteessa esiin. Sen vuoksi ajattelinkin omaa Whatsup ryhmää, tms että on selkeästi erillään ns. "normiviestittelystä". Lapsiperheessä kun puhelin on pullollaan erilaisia harrastus-,koulu-, perhe, jne. viestiryhmiä ja niitä tulee selailtua kun tarkistaa milloin mitäkin, niin ettei vahingossakaan klikkaa väärää ryhmää väärässä paikassa, kun vaikka tarkistaa koska on lapsen treenit.

AP

Miten tuosta saa tehtyä ongelman? Jos kerran muut on WA:ssa niin käyttäkää sitten tekstareita.

Kuinka usein sinä jonkun muun silmien edellä klikkailet niitä muita ryhmiä?

Vierailija
8/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaikki muukin viestintä on whatsappissa, eikö silloin ole suuri riski laittaa ns. romanttiset viestit väärään ryhmään, jos ne ovat samassa sovelluksessa?

Minä ainakin olen laittanut jotain pusuja meidän työyhteisön ryhmään :D

Mieluummin kokonaan oma sovellus, vaikka Telegram? Jos on noin huolestuttavaa.

Vierailija
9/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kik tai se Signal. Että ihan oma väline vain tähän. 

Vierailija
10/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse poistin koko WA:n kun puhelin lähetteli itsestään arkaluontoisia kuvia. Onneksi meni omalle puolisolle ne järkyttävät epäonnistuneet ostokset. Sehän olisi lystiä ollut ku olisi mennyt omalle lapselle tai pomolle..

Vierailija
11/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kik tai se Signal. Että ihan oma väline vain tähän. 

Kiitos asiallisesta kommentista. Pitää tutustua näihin paremmin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan