Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallan päästää ketään noudolle (Tori.fi)

Vierailija
25.01.2015 |

Joku (ilmeisesti mies) haluaisi ostaa minulta tuotteen, joka minulla on ollut myynnissä Tori.fissä. Mutta nyt rupesi pelottaa. Asun kerrostalossa, joten siinä mielessä ei ihan täysin turvatonta. Enkä tietenkään aio sisään pyytää vaan vaihtaa tavaran ovella. Mutta silti pelottaa, että tämä noutaja on joku hullu, joka tulee sisälle ja raiskaa. Miten näin naisena kannattaa turvallisesti hoitaa tällaiset noutokaupat? Minulla ei ole ketään tuttua, joka voisi tulla luokseni noudon ajaksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee pihalla kaupat

Vierailija
2/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovin aina kauppapaikaksi ositteeni esim parkkipaikan. En koskaan anna rapun ja oven numeroa. Sovittuun kellonaikaan kipaiset siihen pihalle, hyvin on itselläni monet kaupat näin sujunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole koskaan meillä ketään hörhöä ostajaa käynyt tavaraa hakemassa, vaikka ollaan myyty tuhansia tuotteita jo varmaan. Ihan sama riski se varmaan olisi jo kävelyllä käydessäkin.

Vierailija
4/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei voi olla liian varovainen. Minä sovin noudot aina poliisaitoksen aulaan.

Vierailija
5/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 15:51"]

Koskaan ei voi olla liian varovainen. Minä sovin noudot aina poliisaitoksen aulaan.

[/quote]

*poliisilaitoksen*

Vierailija
6/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän aina että mies olisi kotona tai veljeni paikalla. Kerran yksi herra jäi istumalla istumaan olohuoneeseen ja kertomaan juttujaan. Mieheni oli yläkerrassa ja kun mainitsin hänet niin ostaja älysi alkaa keräämään itseään. Tosin varmaan ihan yksinäisyyttään jäi löpisemään mutta patempi aina että joku muukin on seurassasi, jos kotokn tulee ostaja.

Vierailija
7/19 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te avuttomuuden perikuvat pilaatte muidenkin naisten maineen käyttämällä tuota fraasia "näin naisena".

Vierailija
8/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:13"]

Te onnekkaat alapeukuttajat, pakko sanoa ettei teillä ole tainnut olla väkivaltaisia kokemuksia tai stalkkereita. Itse sain nettitreffipalstalta stalkkerin, joka uhkaili ja soitteli keskellä yötä. Sellainen opettaa olemaan varoivainen. Minulla on täysin sama tunne nykyään kun Torin kautta olen myynyt jotain, yleensä pyrin sopimaan noudot niin että mies on paikalla koska Toriin ei tarvita mitään tunnistautumista. En yhtään ihmettelisi, vaikka ihmiset loisivat feikkiprofiilin ja vaikka ryöstäisi "uhrin". Nykyään saa jo nimen perusteella ihmisen taustasta SoMesta paljon irti, ellei ole varovainen. Parempi katsoa kuin katua. 

[/quote]

Täytyy nyt kirjoittaa tähän oma ikävä kokemukseni Torilta. Meinasin ostaa erään tuotteen mieheltä, joka tarjosi sitä edullisemmin kuin vastaavaa tuotetta yleensä käytettynäkään saa. Olin kiinnostunut ja pyysin lisätietoja. Mies lähetti niitä ja samassa tilinumeronsa, että voisin maksaa sinne tuotteen, jonka hän sitten lähettäisi. Vastasin, että haluaisin vielä nähdä tuotteesta kuvia. 

Tuosta alkoivatkin sitten aivan toisentyyppiset viestit. Mies olevinaan suuttui siitä, että en luottanut häneen. Toistin vaan, että haluan nähdä tuotteesta kuvia ja ostan sen sitten, mutta jos en saa kuvia niin jatkan etsimistä. Viestit sen jälkeen olivat tällaisia:

"Vittu mikä ämmä! Osta sitten muualta, saatanan ÄMMÄ!" Sit alkoi tulla prepaid-liittymästä puhelimeen viestejä joiden sisältö samaa uhoamista: "Tiedän missä asut, saatanan ämmä."

Sukunimeni on harvinainen ja mies oli meiliosoitteen perusteella jäljittänyt Fonectasta numeroni. Häirikköviestit onneksi loppuivat, kun ilmoitin ottavani poliisiin yhteyttä.

[/quote]

Enpä usko.

Vierailija
9/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en nyt teitä pilkkaajia oikein ymmärrä. lukekaa/kuunnelkaa uutisia, ei me missään lintukotona enää olla. tuntemattomasta ihmisestä ei voi koskaan tietää. itse kun myyn tavaran torilla, sovin aina treffit paikalliselle abc.lle.

Vierailija
10/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo... jos olet 60-kiloinen tankki, niin kenellekään tuskin tulee mieleen raiskata.

Vierailija
11/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:28"]

Hei haloo... jos olet 60-kiloinen tankki, niin kenellekään tuskin tulee mieleen raiskata.

[/quote]

Ei ne kaikki raiskatut naiset mitään missejä ole vaan kyllä sekaan mahtuu lihavia ja rumiakin ihmisiä. Valitettavasti. Muutenhan kannattaisi vain olla ruma, niin ei tarvitsisi ikinä pelätä kävellä öisin kotiin humalassa baarista.

Vierailija
12/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

60-kiloinen ei  vielä ole läheskään  tankki, normaalipainohan tuo on paitsi anorektikon mielestä.

Vierailija
13/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 10:12"]

[/quote]

60-kiloinen ei  vielä ole läheskään  tankki, normaalipainohan tuo on paitsi anorektikon mielestä.

[/quote]

Naisen painoksi tuossa on vähintään 10 kg liikaa, hyi helvetti että en mitään 60-kiloista läskiä katselisi sekuntiakaan.

Vierailija
14/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Mä myin vanhaa kodin elektroniikkaa, ja meillä kävi tavaraa hakemassa somppu, virolainen, venäläinen ja romani. Ihan hyvin kaikki meni. Tästä huomasi, että kantaväestölle ei vanhat telkkarit tai musiikkilaitteet kelpaa, edes puoli-ilmaiset!

Vierailija
15/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:42"]

Te avuttomuuden perikuvat pilaatte muidenkin naisten maineen käyttämällä tuota fraasia "näin naisena".

[/quote]

No nainen nyt vaan on fyysisesti miestä paljon heikompi. Ei tällainen 60-kiloinen nainen voi paljoa tehdä, jos joku mies päättää rynniä sisään ja raiskata/ryövätä mitä lie.
[/quote]
Vaikeaksi menee elämä jos näkee jokapaikassa raiskaajia. Luuletko, että pillusi on kiinnostava?

Vierailija
16/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:42"]

[/quote]

No nainen nyt vaan on fyysisesti miestä paljon heikompi. Ei tällainen 60-kiloinen nainen voi paljoa tehdä, jos joku mies päättää rynniä sisään ja raiskata/ryövätä mitä lie.

Vierailija
17/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te onnekkaat alapeukuttajat, pakko sanoa ettei teillä ole tainnut olla väkivaltaisia kokemuksia tai stalkkereita. Itse sain nettitreffipalstalta stalkkerin, joka uhkaili ja soitteli keskellä yötä. Sellainen opettaa olemaan varoivainen. Minulla on täysin sama tunne nykyään kun Torin kautta olen myynyt jotain, yleensä pyrin sopimaan noudot niin että mies on paikalla koska Toriin ei tarvita mitään tunnistautumista. En yhtään ihmettelisi, vaikka ihmiset loisivat feikkiprofiilin ja vaikka ryöstäisi "uhrin". Nykyään saa jo nimen perusteella ihmisen taustasta SoMesta paljon irti, ellei ole varovainen. Parempi katsoa kuin katua. 

Vierailija
18/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sopinut vaikka kuinka monta noutoa ihan kotiovelleni. :D Ja olen yksin asuva nuori nainen, ei ole tullut mielenkään että sieltä joku hullu tulisi.

Vierailija
19/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 00:13"]

[/quote]

Täytyy nyt kirjoittaa tähän oma ikävä kokemukseni Torilta. Meinasin ostaa erään tuotteen mieheltä, joka tarjosi sitä edullisemmin kuin vastaavaa tuotetta yleensä käytettynäkään saa. Olin kiinnostunut ja pyysin lisätietoja. Mies lähetti niitä ja samassa tilinumeronsa, että voisin maksaa sinne tuotteen, jonka hän sitten lähettäisi. Vastasin, että haluaisin vielä nähdä tuotteesta kuvia. 

Tuosta alkoivatkin sitten aivan toisentyyppiset viestit. Mies olevinaan suuttui siitä, että en luottanut häneen. Toistin vaan, että haluan nähdä tuotteesta kuvia ja ostan sen sitten, mutta jos en saa kuvia niin jatkan etsimistä. Viestit sen jälkeen olivat tällaisia:

"Vittu mikä ämmä! Osta sitten muualta, saatanan ÄMMÄ!" Sit alkoi tulla prepaid-liittymästä puhelimeen viestejä joiden sisältö samaa uhoamista: "Tiedän missä asut, saatanan ämmä."

Sukunimeni on harvinainen ja mies oli meiliosoitteen perusteella jäljittänyt Fonectasta numeroni. Häirikköviestit onneksi loppuivat, kun ilmoitin ottavani poliisiin yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi