Supolta työpaikan saaneet henkilöt on ehkä voinut helposti selvittää hakemalla sitä paikkaa?
Tänään mm. Kymmenen uutisissa oli spekulatiivinen uutinen aiheesta koska Supo ei kommentoinut asiaa.
No ainakin kun itse hain erästä, tosin ei Supon, vaan muun poliisihallinnon työpaikkaa, myöhemmin sain kirjeen jossa todettiin että en tullut valituksi ja kirjeessä oli tehtävään valitun henkilön nimi.
Laittamalla esim. maksetut bulvaanit hakemaan pitkän ajan kuluessa kaikkia Supon avoimia duunipaikkoja, on ehkä pystynyt keräämään nimilistan suuresta osasta Supon työntekijöitä, jos Supo on toiminut yhtä hölmösti.
Sinisilmäisiä hölmöjä Supossa?
Kommentit (14)
Vakoilijat yms. kuolevat nauruun jos tuo on totta.
Onhan sekin toki varmaan Supon mielestä tehokas tapa likvidoida vakoilijoita. 🤣
Hakijana saat itse tiedot kaikista hakijoista.
No onneksi et päässyt hakemaasi paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
On julkista hakijoille, Supo ei voi estää.
Pitäisi voida estää.
Maailma on paha ja Supon pitäisi se tajuta ja nostaa poru kun Ohisalot ja muut sinisilmäiset hölmöt eivät sitä ymmärrä.
Lainsäädäntöä yritetään muuttaa.
Mutta mites Sanoman toimittajat suhtautuu, kun kaiken pitää olla avointa heille?
Iso luuta heiluu kun äärilaidan roskaa siivotaan poliisista pois.
Jos on noin Supon kohdalla, niin selvä valuvika systeemissä. Itse asiassa tuo on KRP:nkin kohdalla ongelma.
Mites puolustusvoimien tietyt virat? Ne on todennäköisesti salattu.
Supo kyllä pystyy varmaan halutessaan muuttamaan henkilöiden identiteettejä.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi et päässyt hakemaasi paikkaan.
Olen täysin samaa mieltä. Se olisi ollut paska duuni.
Supon duunit siinä mielessä huonoja, että etätyöt ei mahdollisia ollenkaan. Ei ainakaan asiantuntijoiden töissä.
Sama Tullilla.
Kielsin tietojeni luovutuksen turvallisuuteen perustuen ja en saanut paikkaa.
Ja sitten kun on nimilista saatu kerättyä, voi alkaa seurata niitä henkilöitä ja ryhtyä esim. kiristämään, jos vaikka käyvät huo*issa tai vieraissa.
Niin se menee ja on aina mennyt, ja tulee aina menemään.
Ei voi olla Supo ja Suomi noin hölmö.
Jos on, niin nyt pitäisi hölmöilyn loppua. Ja sassiin.
On julkista hakijoille, Supo ei voi estää.