Olen tiimiesimies suuressa päivittäistavarakaupassa
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:43"]Paljonko saat tulospalkkiota?
[/quote]
100-450€/kk. Kesäisin pääsen helpommin maksimitulospalkkioon, talvisin on harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:51"]Mikä tekee hyvän alaisen? Entä huonon?
[/quote]
Hyvä alainen on aktiivinen ja innokas ja oppii virheistään.
Huono tai sanotaan että haastava alainen on sellainen joka kerta toisensa jälkeen tekee samat töpit ja en voi ikinä luottaa siihen onko tehnyt hommat loppuun saakka tai huolehtiko sovituista asioista.
Millainen työkokemus ja koulutus sinulla on? Pidätkö työstäsi? Mikä siinä on parasta, entä huonointa?
Markkinointimerkonomi on koulutus. Työkokemusta on viitisentoista vuotta.
Oikeasti pidän työstäni, tykkään vaihtelevista työajoista ja siihen että voin itse suunnitella työajat ja vapaapäivät. Pidän myös työn fyysisestä puolesta, joudun/saan fyysistä rasitusta työssäni ja koen sen hyväksi. Olen joskus tehnyt myös konttorityötä ja se ei vaan ole minun juttuni.
Onnistumisen ilo antaa paljon tyydytystä ja se että tiedän selkeät tavoitteet joka päivä.
Vaikeinta on silloin kun kauppa ei käy kuten pitäisi. Hävikin hallinta ja työtehoissa pysyminen on vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:32"]Ymmärrän sinua, olen kaupassa työntekijänä ja minustakin kaupassa on kivaa tavoitteiden eteen työskentely ja se, kun työnsä aikaansaannokset näkee konkreettisesti. Vielä jos on kivat työkaverit ja kivat asiakkaat, muuta ei tarvi.
[/quote]
Juuri näin :) t. Ap