Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voisitteko luopua televisiosta?

Vierailija
15.05.2008 |

Meillä ei ole koskaan ollutkaan telkkaria joten meillä ei tuijoteta illat telkkaria. Jää aikaa muuhunkin. Kuten lasten kanssa touhuiluun, ulkoiluun. Asutaan okt:ssa ja täältä kyllä löytyy niin paljon muutakin puuhaa ja vielä järkevämpää.Netistä näkee sen minkä tarvii.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tätä vakavissani harkinnut. Jäisi aikaa ihan eri tavalla kaikkeen muuhun! Nyt tuntuu, että on ne tietys vakio-ohjelmat, mitkä on PAKKO katsoa. Väsyttäisi ja voisi muuten mennä vaikka jo nukkumaan, mutta kun tulee se ja se ohjelma niin ei voi. Ja illalla tulisi varmasti käytyä jossain tai harrastettua jotakin, jos televisiota ei olisi. Eikä mieskään jaksaisi maata sohvalla neljää tuntia ilman TV:tä ;)

Vierailija
2/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkka tuli takaisin taloon, mutta meillä on aina katsottu sitä tosi maltillisesti. Osaamme laittaa sen kiinni, kun ohjelma loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi aina välillä testaan oman riippuvuuteni astetta olemalla jonkin aikaa ilman. Nyt on taas ilman televisiota aika, eikä sitä meillä kukaan kaipaa. Aika äkkiä siitä vieroittuu siinä mielessä, että ne ohjelmat joita ennen seurasi rupeavat tuntumaan todella typeriltä vedätyksiltä. Itsellä esim. Lost, jota seurasin jonkin aikaa innolla ja kaikki naurettavat "tosi-TV"-ohjelmat.Suosittelen lämpimästi, nyt ihmettelen kuinka minulla ennen oli aikaa katsoa televisiota.Joku tietysti sanoo tähän, että olenhan riippuvainen esim. ruosta ja ilmasta tms. järkevää. Teestä olen ehkä riippuvainen, täytyy varmaan kokeilla olla ilman sitäkin jonkin aikaa.

Vierailija
4/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole mitään tuskia tuottanut. Päätettiin siis olla hankkimatta digiboksi. Lapset katsoo välillä videoita. TV siis on olemassa vielä, mutta ohjelmia sillä ei näe. Ihanaa kun on aikaa kaikkeen muuhun kuin niitten "pakollisten" katsomiseen. Ikävä ei ole yhtään!

Vierailija
5/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta ei tule enää mitään mikä olis "pakko" katsoa. Jos pitäis valita television ja tietokoneen välillä, niin töllö lähtisi.

Vierailija
6/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta ei tule enää mitään mikä olis "pakko" katsoa. Jos pitäis valita television ja tietokoneen välillä, niin töllö lähtisi.

Vierailija
7/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kyllä missä välissä sitä ehtisinkään katsoa.

Vierailija
8/8 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei! Älkää viekö mun alttaria"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän