uskoisitko miehen selitystä
Lähti illalla baariin ja tuli äsken kotiin.väittää että meni jatkoille kaverin luo. Ja sammui sohvalle. Kuitenkaan ei oo krapulainen tms. Ihan liian hyväkuntoiselta vaikuttaa että ois sammunut. Miehen kaveri oli soittanut yöllä mun kaverille ja pyytänyt tätä jatkoille ja sanonut että jatkoilla on mopoauto lastillinen seksikkäitä tyttöjä. Mies väittää ettei ole ollut. Mies on valehdellut ennenkin ja pettänytkin mua niin että itse oon nöhnyt kun pani sitä toista meidän rapussa!! Annoin anteeks kun vannoi ettei tee enää niin. Äsken mies sanoi että miks mä sua pettäisin kun saan sulta niin paljon pillua?!?! Ja oikeesti me harrastetaan seksiä ehkä kerran kuussa.
Kommentit (14)
En uskoisi. Mutta mitä merkitystä sillä on? Jos se valehtelee / on pettänyt sua, sä voit jättää sen, niinkö?
Ei parisuhteet ole mitään sääntöpelejä, joissa pitää olla yhdessä paitsi jos saa todisteita että toinen pettää. Ja jos epäilee toisen pettävän, on pakko saada pitäviä todisteita siitä ennen kuin saa lähteä menemään. (Vrt. nämä 'saanko tutkia kännyn jos epäilen pettämistä? -ketjut; ei, et saa.)
Jos suhteessa on paska olo ja toinen siitä viis veisaa, suhteen voi lopettaa.
(Näit kuin pani toista? Annoit anteeksi? Ja nyt kun on shitti olo ja luulet historian toistavan itseään, haet lupaa eroon / riitaan meiltä? AP rakas, otapa ohjat omiin käsiisi.)
"Mopoautollinen"? Kuinka nuoria ne jatkoille raahatut tytöt oikein on ollut?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:42"]
Lähti illalla baariin ja tuli äsken kotiin.väittää että meni jatkoille kaverin luo. Ja sammui sohvalle. Kuitenkaan ei oo krapulainen tms. Ihan liian hyväkuntoiselta vaikuttaa että ois sammunut. Miehen kaveri oli soittanut yöllä mun kaverille ja pyytänyt tätä jatkoille ja sanonut että jatkoilla on mopoauto lastillinen seksikkäitä tyttöjä. Mies väittää ettei ole ollut. Mies on valehdellut ennenkin ja pettänytkin mua niin että itse oon nöhnyt kun pani sitä toista meidän rapussa!! Annoin anteeks kun vannoi ettei tee enää niin. Äsken mies sanoi että miks mä sua pettäisin kun saan sulta niin paljon pillua?!?! Ja oikeesti me harrastetaan seksiä ehkä kerran kuussa.
[/quote]
no erotkaa jos naitte vaan kerran kuussa.
lehmät eivät saa kiusata sikoja.
Mopoautolastillinen? Eihän mopoautoon saa edes mennä, kuin korkeintaan 1 + 1 henkilöä?
Jos teidän suhde on tuolla tasolla, niin suosittelen eroa. Sinä olet täysin kynnysmatto miehellesi.
4: Hyvin kirjoitettu! Olen aina ihmetellyt, kuinka pitkiksi ne ketjut oikein venyvät, joissa jankataan ohjeita mahdollisen pettäjän paljastamiseksi. Ikäänkuin muuta syytä lopettaa suhde ei olisi. Eikä se koskaan niitä naisia helpota, jos todisteita ei sillä hetkellä löydy, vaan jäävät ahistuneena odottamaan seuraavaa kertaa.
Monesko pettämisprovo tälle päivälle? Keksi parempia tai mene vaikka ulkoilemaan, ok ?
Hajosin totaalisesti mopoautolle :DD Mitäs vittua :D
Yksi sana kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:25"]Mopoautolastillinen? Eihän mopoautoon saa edes mennä, kuin korkeintaan 1 + 1 henkilöä?
[/quote]
Mutta nuita teinipilluja mahtuu mopoautoon ainaki 8 ja ne jaksaa painaa useamman kerran illassa.
miehesi on saanut yöllä tiukkaa nuorta mopoautopillua... uuuuuh...
No, en uskoisi tuota selitystä !!!