Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies muistella exiensä pillujen tiukkuuksia?

Vierailija
25.01.2015 |

Mitä mieltä jos mies muistaa, että sillä yhdellä oli tiukka ja toisella vähän löysempi mutta märkä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan itse tiedät saako hän sanoa noin. Jos minun mieheni sanoisi noin, niin lentäisi leppäkeihäänä pihalle. Ei kylläkään sanoisi ikinä. Älytön kommentti, mutta tosiaan, jos se on sinusta ok niin mikäs siinä. Epäilen vaan..

Vierailija
2/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti äijä.Kaukana sivistyksestä.Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta minun oveni ulkopuolella.

Vierailija
4/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en muistelemisistaan tiedä.

Vierailija
5/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Mutta itse alkaisin sitten hartaudella muistelemaan exieni kyrpien kokoa, muotoa ja suonikkuutta. Pallien kokoa, asentoa, mehevyyttä.. 

Vierailija
6/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai omassa mielessään saa muistella kaikenlaista.

Vierailija
7/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan saa sinun kuullesi.

Vierailija
8/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruutuvihkossa ylhäällä ajat, paikat ja tähtiluokitus

Vierailija
9/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän näyttää olevan teidän juttu, kun ei se suakaan vaivaa ton enempää. Muutenhan sä oisit jo sanonu sille asiasta.

Eli sua taitaa toi kiihottaa. Eikä siinä mitään pahaa, niin munkin vaimoa, se on ihan kiimassa kun puhun tollasia. Sun miestä saattaa myös kiihottaa kun sä alat puhuu sille miten sä kaipaat mielessäs jatkuvasti kahta eksän munaa, jotka oli paljon isompia ja kovempia kun sun miehen ja kun ne vielä sai sut nauttimaan paljon enemmän seksistä.

Koklaapa, ihan piruuttaan ja tosissaan vakuutat sille näitä juttuja. Alotat vaikka sillä, että sä et oo aikasemmin viittiny ottaa puheeks ku oot ajatellu että se loukkaantuu, kun sun eksillä on paremmat kikkelit... mutta ajattelit et sitä ehkä kiihottaa nää jutut, koska itsekin niitä viljelee.

Vierailija
10/10 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei muistele asioita, joita ei ole kokenutkaan. Jos mun pitäs laittaa uus mies niin pitäs olla koskematon ja kokematon hänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi