Kumman miehen näistä ottaisit?
Kunnollisen miehen, hyvä isä, ei petä eikä käy baareissa, ulkonäkö ok, vuositulot 60000e vai hauska supliikki joka käyttää alkoholia aika paljon, käy baareissa usein, on aina töissä, hyvä isä silloin kun on paikalla (harvoin), on pettänyt pari kertaa, vuositulot yli 200 000e.
Kumpi?
Kommentit (22)
Kun pettää kerran niin ei se varmaan siihen jää, jokaisella on oikeus ajatella toki itseään jos on tylsistynyt parisuhteeseensa!
Miksi olet alun perinkään alkanut olemaan tuon nro 1:n kanssa? Hyvä että sä testaat muitakin jos se arveluttaa, kuka hullu nyt tyhjän päälle hyppäisi! Muista että ihminen elää vain vaistoillaan ja vailla vastuuta! Sä olet sen ansainnut!
Hohhoijaa. Mieti nyt vähän. Mitä siltä toiselta saat, paitsi ehkä hetken huomiota ja niitä hauskoja vitsejä ilmeisesti? Jos todella haluat vaihtaa nykyisen sujuvasti rullaavan elämäsi siihen, että olet käytännössä yksinhuoltaja ja miehesi roikkuu baareissa, juo liikaa, flirttailee muille ja ehkä pettääkin sua niiden muiden kanssa, niin siitä vaan.
Ihastuksia tulee ja menee, eikä niitä kannatava vakavasti ottaa. Tee jotain kivaa kaksin oman miehesi kanssa niin muistat miksi aikoinaan valitsit hänet.
Jaa-a, mietit miehen isyyttä, hyvää vai mitä. Mutta entäpä millainen on lastesi äiti, kun näitä miettii?
Ottaisin tuon toisen, koska en etsi vakavaa suhdetta. Tahdon miehen, joka käy baareissa ja saa minut nauramaan :) Muutenkin tulisin hulluksi miehen kanssa, joka ei koskaan käy baarissa, vaikka hän kuinka olisi hyvä isä... Mutta tuollaista flirttailevaa pettäjää tuskin kukaan jaksaa kovin pitkään katsoa.
Minkä takia mä haluun ton toisen mikä mussa on vikana?!? En haluu haluta mut en voi sille mitään :(
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:03"]Minkä takia mä haluun ton toisen mikä mussa on vikana?!? En haluu haluta mut en voi sille mitään :(
[/quote]
Rahan ahne narttu. Eka kiitos!
Miten olet ajautunut tähän tilanteeseen? oletko sinkku vai onko nämä salasuhteita?
Riippuu mitä haluut. Jos rahaa ja vapaan suhteen, etkä sinänsä kaipaa miehen läsnäoloa, niin... Etkä missään nimessä halua hänelle lasta.
Mutta eihän 60 000 ole edes huono vuositulo?
Eikö se herra A sitten ole hauska supliikki?
Meillä on aina ollut erilliset rahat mieheni kanssa, joten miehen palkka ei liity minuun. Mutta tylsää miestä en kyllä jaksaisi vaikka olisi kuinka kunnollinen. En toisaalta kattelisi pettäjääkään. Olisin mieluummin yksin miestä kuin tylsän tai pettäjän.
Mitä väliä sen miehen tuloilla on? Jos haluat olla rikas, niin kouluttaudu niin. Ensimmäisen tietekin ottaisin. Sitä paitsi 60 000 vuodessahan on hienot tulot.
Ei se pelkkä raha vaikuta vaan myös muut asiat:( oon masentunut tän takia.
Ensimmäinen on oma mies ja vähän tylsä toinen on juuri eronnut.. Ja oon vähän ihastunut. Paskaa!
Ei voi olla hyvä isä, jos on harvoin paikalla. Jos havittelet 2. miestä, sulle jää todennäköisesti luu käteen ja särkynyt sydän. Onko sulla lapsia 1. miehen kanssa? Jos on, olet tosi itsekäs, kun havittelet hetken huumaa lastesi onnen kustannuksella.
Ei voi olla hyvä isä, jos on harvoin paikalla. Jos havittelet 2. miestä, sulle jää todennäköisesti luu käteen ja särkynyt sydän. Onko sulla lapsia 1. miehen kanssa? Jos on, olet tosi itsekäs, kun havittelet hetken huumaa lastesi onnen kustannuksella.
No miten unohdan ton toisen? Halusin sitä niin kovasti 10v sitten. Se meni silloin naimisiin ja mäki löysin miehen. Nyt se sitten erosi ja antaa ymmärtää että ois kiinnostunut (vieläkin). Petti vaimoaan pari kertaa siks ne kai eroskin. Oikeesti mä en halua haluta sitä!