Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö Lahden Jackalope valitsee asiakkaansa

Vierailija
25.01.2015 |

Ulkonäön mukaan? Kaverit Lahtireissulla minua tunne houkuttelevat, mutta minulla on ko. paikasta tosi negatiivinen kuva muutaman vuoden takaa.

Ainakin silloin heillä oli ikäraja 25, paitsi jos olit nätti tai mies. Muistan kerran kun joku selkeästi alle 25-vuotiaiden seurue yritti sisään. Poke käännytti pois ainoastaan yhden tytön joka oli vähän vaatimattoman näköinen. Henkkarit katsoi kaikilta ja tyttö oli melkein itku silmässä, että nää on mun synttärit ja oon ihan saman ikäinen kuin nämä muutkin.

Jäi tosi inhottava kuva tuosta, sen jälkeen en paikassa ole käynyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat ite olla se vitun urpo. Jackalopen ikärajat on ti-pe ja su k18, la k24.

Vierailija
2/18 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, olen käynyt siellä jo kuusi vuotta vaikka vasta viime vuonna täytin 25. Ikinä en ole kuullut, että joku olisi käännytetty ovelta pois. Väittäisin ennemmin, että siinä vaiheessa alkavat "valikoida" iän perusteella, kun tupa on liian täynnä ja jotenkin pitää alkaa priorisoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs siellä on nykyään ovella?

Vierailija
4/18 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D minä siis en todellakaan ole mikään kedon kaunein kukka ja bilevaatetuskin on vähän mitä on, mutta ikinä eivät ole mua pois käännyttäneet. Saatika kuullut keneltäkään muulta tuollaista kokemusta.

Vierailija
5/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:11"]

Ei taida olla kovin laillista tuollainen toiminta. Miksi nää naamarajat ei muuten koskaan koske miehiä?

[/quote]

On laillista, eihän ne tietenkään sano "et pääse kun oot ruma" vaan kuten sanottua pallottelevat ikärajoilla ja vetoavat niihin. Jotkut mestat vetoavat vaatteisiin, jotkut väittävät että olet liian humalassa (vaikka yrittäisit sisään selvänä)

Vierailija
6/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
7/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu valitsee, samoin Chicago. Tivoliin pääsee kuka vaan kun ei ole niin suosittu, samoin Armaaseen.

Vierailija
8/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaskan ikärajat on kyllä ihan utopistiset. Välillä sisään päästetään hädintuskin täysi-ikäisiä. Ovessa lukee 24, poket mussuttaa että 25, mutta käännyttävät pois kolmekymppisiä vaikka klubi ois tyhjänä. :D Ihan WT-mesta. Kuka sinne edes haluaa mennä, muut kuin seksiseuraa hakevat.

Vierailija
9/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole päässyt sinne koskaan. :D En ole edes silmiäsärkevän ruma, mutta vaatetukseni ei ole koostunut vesirajamekoista.

Vierailija
10/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:03"]

Jaskan ikärajat on kyllä ihan utopistiset. Välillä sisään päästetään hädintuskin täysi-ikäisiä. Ovessa lukee 24, poket mussuttaa että 25, mutta käännyttävät pois kolmekymppisiä vaikka klubi ois tyhjänä. :D Ihan WT-mesta. Kuka sinne edes haluaa mennä, muut kuin seksiseuraa hakevat.

[/quote]

Vitun urpo. Ikärajat on ollut jo vuoden 18, viikonloppuna 21

Vierailija
11/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivoliin pääsee jos rumat haluavat klubille. Jackalope on vähän tasokkaampi.

Vierailija
12/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin laillista tuollainen toiminta. Miksi nää naamarajat ei muuten koskaan koske miehiä?

Vierailija
13/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ulkomailla paikkoja paljonkin jossa sisään pääsee pärstäkertoimen mukaan. Jos vaatetus suht kunnossa niin suomalainen keskiverto pääsee noihin sisään melko helposti koska on eksoottisen vaalea ja täten äärimmäisen kiihottava saalis paikalliselle.

Vierailija
14/18 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaalealle suomalaismiehelle vientiä Espanjassa, ai että!

Vierailija
15/18 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siisti mesta, mutta kuuma paikka ja huono ilmanvaihto. Oon varmaan liian vanha tuonne, koska siellä olleet naisethan taisi olla jotain 20-25v . Eilen kävin ekaa kertaa tuolla siis. Olin festarien jälkeen yksin liikenteessä. Hirveesti nättejä nuoria naisia siellä oli ja melkoisen seksikkäästi vielä pukeutuneet avoimiin toppeihin, peppushortseihin jne. Moni nätti tyttö katseli pitkään ja hymyili, mutten uskaltautunut mennä jutulle, koska pidin itteeni niin vanhana nuolle. Olen siis 39v, Toki oli siellä ainakin yks ukko mun lisäksi, joka oli varmaan 50v.

Vierailija
16/18 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Naisia pitää syrjiä aina. Oisko mitään sellaista paikkaa mihin kaiken ikäiset ja näköiset naiset pääsisivät sisään ja lisäksi vain kaikki komeat max. 35v. miehet? Kyllä tarjoilisin juomia komeille miehille vaikka aamuun asti. Tämmöinen paikka tarvitaan. ;)

Vierailija
17/18 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu valitsee, samoin Chicago. Tivoliin pääsee kuka vaan kun ei ole niin suosittu, samoin Armaaseen.

ei chicagos kyl ikin oo ollu mitenkää valikoivia ne poket, ainut vaa jos oot aivan naamat ni voi jättää päästämättä sisää :D

Vierailija
18/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Lahtelaisena rumana ja tissittömänä naisena jokaiseen baariin olen aina päässyt mihin olen halunnutkin. Vaatetus on mustat pillit ja korkeakauluksinen (ei siis tissit tyrkyllä) toppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi