Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tossa sinkkulaivassa koskaan kukaan saanu mitää?

Vierailija
25.01.2015 |

Tai löytäny kumppania? Toinen toistaan kauheempia tyyppejä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika väärin ottaa ihmisiä ko. ohjelmaan, Muutamaa jaksoa olen hieman katsonut, suurin osa on jollakin tavalla luusereita tai elämän kolhimia, eli joko myötähäpeää ihmisen puolesta tai miettii miksei ole terapiaan hakeutunut.... > ei vastaa käsitystäni hyvästä viihteestä.

Jossain määrin jos haluaa hakea jotain hyvää ohjelmasta on se, että moni varmaan miettii kotona kuinka HYVIN omat asiat ovat.

Vierailija
2/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juuri nyt ruudussa oleva Diana on ehkä poikkeuksen vahvistava sääntö, mutta vaikuttaa kyllä siltä, että ohjelmaan on tarkoitushakuisesti haettu mahdollisimman kummallisia tapauksia. Joko reppanoita, idiootteja tai muita sekopäitä. 

Ei sinänsä ihmetytä, ettei tuo ohjelmaformaattikaan ole ehkä otollisin parin löytämistä ajatellen - kukapa nyt uskaltaisi lähestyä ketään, jonka mukana kulkee koko ajan kuvausryhmä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellu, että kyllä jokainen oudompikin ihminen löytää sen joka sopii itselle, kun katsoo ympärilleen kaupungilla, niin kyllä siellä aika outoja pariskuntiakin näkee. Mutta tuo ohjelma on kyllä jotenkin tyhmä, kun kaikki jaksot joita olen nähnyt, kuten nytkin, kanava on vaan jäänyt tuohon päälle kun olen koneella, nuo on kai uusintoja kun tulee tähän aikaan, mutta koskaan ei kukaan saa mitään tuosta, ei ole oikein kunnon sutinaakaan, saatika että joku heräisi aamulla muuten kuin yksin omasta hytistä...

ap

Vierailija
4/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa muistan yhden tytön lähteneen tapaamansa kundin kanssa yhtä matkaa junalla kotiin Tampereelle. Se oli varmaan lähinnä parinlöytymistä, mitä on tässä nähty.

Ja yhdessä jaksossa oli se ylimielinen kundi (jonka naisten laskemiseen ei riitä sormet eikä varpaatkaan), joka löysi itselleen kaverukset, jotka tosin hukkasi, kun tytöt riitautuivat keskenään tapellessaan hänestä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä