Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välinpitämätön tytär

Hyshys
09.11.2021 |

Tytär ei ole käynyt äitinsä luona 11 vuoteen. Hän ei koskaan soita mutta joskus laittaa whats upissa viestin. Niiden sisältö on lyhyt, mitäänsanomaton ja aina samanlainen. Kuukausi sitten tytön äiti joutui teholle. Tytär kirjoitti äidilleen whats upissa, että äiti hakee vain huomiota ja on ilkeä. Sen jälkeen tyttärestä ei ole kuulunut mitään. Mitä tekisitte, jos olisitte ko tyttären äiti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
2/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin testamenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä minä miettisin mitä olen itse tehnyt ettei tyttäreni halua olla kanssani tekemisissä. Vai onko kenties tapahtunut jotain muuta mikä on vaikuttanut suhteeseen.

Ei nimittäin kuulosta normaalilta äiti-tytärsuhteelta :(

Vierailija
4/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tyttäreni olla rauhassa, jos hän kerran tuollaisia ajattelisi minusta. Antaisin hänet niin sanotusti Herran haltuun. Painostaminen ja pakottaminen tunnetusti ajaa ihmisen vain kauemmaksi.

Vierailija
5/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin peiliin.

Vierailija
6/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin tyttäreni olla rauhassa, jos hän kerran tuollaisia ajattelisi minusta. Antaisin hänet niin sanotusti Herran haltuun. Painostaminen ja pakottaminen tunnetusti ajaa ihmisen vain kauemmaksi.

Minä en luovuttaisi helposti - jotain on selkeästi tapahtunut äidin ja tyttären välillä. Yrittäisin keskustella tyttären kanssa olenko tehnyt jotain väärää. Tai ehdottaisin että avaisimme solmua yhdessä psykologin kanssa.

Vierailija
7/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on varmaan äidissä

Vierailija
8/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp.

Vierailija
9/9 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kolmas pyörä sinä olet tämän äidin ja tyttären suhteessa, ja miksi se ylipäätään on mielestäsi jotenkin sinulle kuuluva asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän