Mitä tarkoittaa siitä saa mitä tilaa?
Minusta se ei tänä päivänä tarkoita mitään. Olen tehnyt tilauksia, ja olen niin usein joutunut palauttamaan väärät lähetykset, että mieluummin ostan peruskaupasta tarvitsemani.
Minusta tuo lausahdus on jätettä.
Kommentit (12)
Eikä ole. Se tarkoittaa että saat sen minkä olet ansainut (ei syötävää)
Samaa kuin "minkä taakseen jättää, sen edestään löytää".
Se on universaali laki minkä mukaan kaikki toimii, ihminen saa sitä energiaa mitä hän itse puskee ulos. Tän jos ihmiset ymmärtäis nii tää maailma ois aika hieno paikka
Ei kannata puhua enempää kuin naama kestää.
Se on sitä eikä siitä, siis sitä saa mitä tilaa.
Kun aloitat palstalla vasemmistoölinän, saat oikeistoölinää ketjuusi ja päinvastoin. Kyllä se on ihan ajankohtainen yhä.
Jos tilaat M-kokoisen paidan, saat M-kokoisen paidan. Jos olet XXL-kokoinen, kannattaa tilata XXL-kokoinen paita eikä kuvitella mahtuvansa pienempään kokoon niin kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Se on universaali laki minkä mukaan kaikki toimii, ihminen saa sitä energiaa mitä hän itse puskee ulos. Tän jos ihmiset ymmärtäis nii tää maailma ois aika hieno paikka
Tässä pätee kyllä ja ei. Huonossa olen kyllä sitä mieltä että saisikin saada takaisin juuri sitä samaa mutta eivät ne asiat aivan niin kulje kuitenkaan suoranaisesti.
Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt.
Jos palstatrolli tuolla ulkona menee puhumaan rumia jollekin naiselle, uhkailee ja tökkii, se nainen hutmasee käsiveskalla.