Raskaana vaikka testi nega?
En oikein tiedä miten suhtautua, on tosiaan varmaan 2vk ollut nännit ihan älyttömän kipeät, ei saa koskee niihin ollenkaan ja ovat myös ehdottomasti 2x ainakin isommat ja tyyliin kokoajan esillä. En tiedä onko tällasia oireita yhdistettävissä raskauteen, mutta tässä lähi aikoina menny selkä ihan täytee näppylöistä ja rinta myös. Yleensä hikoilessaan tulee parit ja lähtee myös pois, ja käyn kumminki päivittäin pesulla.Menkat myös reippaasti myöhässä. Lähdin tätä koko raskaus asiaa ajattelemaan ku ripsitekniikko alko kyselemään että syötkö x asiaa vai onko jotain muutoksia elämässä, koska ripset eivät meinanneet pysyä mun omissa ripsissä. Sitten totesin että ei kyl oo ollu mitään ihmeellistä tapahtunu viime huollosta muuta kuin et syön suht paljon paremmin. Sit kysyin et mitkä muut asiat voivat vaikuttaa nii sanoi että esim raskaus ja imetys, nii totesin vaa siihen että kyllä mulla nännit on ollut niin kipeät mutta esim rinnat ei, hetki siinä höpöteltiin ja totesi että tee raskaustesti, tein ja näytti negaa. Sanoin tekniikolle että oli nega, sanoi että kyllä pitäis jo näkyä kun on tuollaiset oireet.
Niin niin, saisinko vähä apuja, pitäskö mun soittaa lääkärille tms? Teen vielä toisen testin vähän myöhemmin kyllä mut nyt tarttis vähä jotai tukee:'))