Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tällainen mies naisia?

Vierailija
25.01.2015 |

Edes yhden naisen? Olen huonosti menestynyt työelämässä, mutta olis kuitenkia aika älykäs. Tunneälyä minulta löytyy roppakaupalla ja ymmärrän hyvin toisia ihmisiä. En ole mikään tossun alla olija, vaan minulla on joka asiaan joitain näkemyksiä. Jotktu näkemykseni olen oppinu pitämään omana tietonani. Olen empaattinen ja toisten huomioiminen on minulle helppoa. Ainakin läheisten seurassa olen hyvin avulias. Varjopuolina, olen aika yksinäinen ja lyhytpinnainen. Minut saa hermostumaan helposti, mutta lepyn myös äkkiä. Olen erittäin huumorintajuinen, enkä ole olemukseltani semmoinen jäykkä ja äijämäinen. Yleensä minua luullaan homoksi jos menen kännissä selostamaan jotain. Nyt olen juomisen lopettanut.

Olen duunari, mutta harrastan lukemista ja kaikenlaista pohdiskelua siinä sivussa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö?

Vierailija
2/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Poista itsesi geenipoolista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
4/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hyvin voi saada. Ei ne kaikki pariutuneet mitään ihannemiehiä ja alfauroksia ole, ihan tavanomaisille löytyy kyllä nainen sitten kun vaan "kemiat" kohtaa. Silloin ei välttämättä enää toivelistoilla ominaisuuksien suhteen ole väliä, kun se tunne tulee että tässä se nyt on. 

t. nainen, joka toivoi pitkää, akateemisesti koulutettua miestä, mutta otti 167-senttisen duunarin, kun vaan kolahti ensinäkemältä niin

Vierailija
5/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aivan kun minä! Joten kelpais. :)

Vierailija
6/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat eläväiseltä ajattelevalta ja sympaattiselta, joten kyllä saat (ellet ole ylipainoinen tai harvinaisen ruma).

Vierailija
7/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulkonäössä on puutteita ja olenkin kaljuuntunut. Mutta olen jo tottunut siihen ja  pidän lyhyttä sänkipartaa tuomaan väriä kasvoilla. Olen aika lyhyt mieheksi. En alle 170 kuitenkaan. KAsvoista olen ihan kivan näköinen, vaikka joskus niitä koristaakin silmälasit

ap

Vierailija
8/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:16"]No ulkonäössä on puutteita ja olenkin kaljuuntunut. Mutta olen jo tottunut siihen ja  pidän lyhyttä sänkipartaa tuomaan väriä kasvoilla. Olen aika lyhyt mieheksi. En alle 170 kuitenkaan. KAsvoista olen ihan kivan näköinen, vaikka joskus niitä koristaakin silmälasit

ap
[/quote]
No kuulostat kuitenkin mukavalta ja symppikseltä. Vakka itse en pidä kaljusta (pituudella ei väliä), niin varmasti moni muu nainen pitää. Sitä paitsi harvoin rakastutaan ihannetyyppiin. Yleensä se johtuu ihan vaan kemiasta.

Vierailija
9/9 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa joku vuosi sitten kun kävelin yöllä kaupungilla, niin ohi ajoi joku useamman henkilön täyttämä auto ja joku huusi sieltä "tuo jätkä ei saa pillua!" tai jotakin siihen suuntaan. Tiedän että en ole vastenmielisen näköinen, kun aiemmin sen verran moni ihan OK-näköinen nainen on kiinnostunut minusta, vaikka siitä on jo varsin monta vuotta aikaa. Mutta ehkä sen yksinäisyyden vaan näkee joistakin ihmisistä. Naisethan voivat tietysti olla miten surumielisen näköisiä tahansa, mutta parisuhteen ja seksin tuloa ei voi estää kuin estelemällä.

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä