Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkosuojapukujen koot lapsilla, kokemuksia?

Vierailija
24.01.2015 |

Erityisesti Zunblock-merkistä. Meidän tyttö nyt 10 kk ja noin 73 cm pitkä. Ollaan lähdössä ulkomaille justiinsa ja olisi kiva, jos asu mahtuisi vielä Suomen kesässäkin. Meneekö 74/80 vai kannattaako ottaa 86/92? Mietin vaan, onko isompi koko nyt ihan teltta...? Ja pienempi kesällä ihan makkarankuori? Onko kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sen mitä tarvitsette siellä reissussa. Tosin noin pienen kanssa ehkä pärjää rannalla paremmin sillä teltalla tai varjolla.

Kannattaa muistaa sekin, että aurinkosuojapuku on uinnin jälkeen ja uinnissakin vähän kylmä, kun pitkät lahkeet ja hihat liiskautuvat ihoon.

Suomen kesää varten mä en ehkä varustautuisi kummoisesti, jos on sateinen kesä niin käyttökertoja on tosi vähän.

En sano, että se on tarpeeton. erityisesti liikkuvalle 2-3 vuotiaalle se on ihan järkevä rantalomalla.

Mutta alle vuoden vanhalle ae voi olla vähän hätävarjelun liioittelua, kun se uintiaika vauvan kanssa voi olla kerrallaan aika lyhyt eikä tietenkään kannata mennä kuumimpaan porotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta foliohattu. Itsellesi.

Vierailija
4/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin isomman. Meillä oli varmaan parikymmentä senttiä iso. Ja se meni monta vuotta. Oli se hyphen- merkki.

ei se haittaa jos on pitkä ja suojaa kämmenselänkin ja kaulus on korkeahko. Pitkähihaista suosittelen...käsivarret on ne, jotka helposti palaa...on silleen ulkonevat. Samoin pohkeet ja jalkaterät helposti palaa.

meillä on ollut käytössä. Niillä myös uitu. Ja muista lätsä (missä on sellainen liehake niskassa) ja silmien suojaus. Ja poskipäät. Ja veden juominen.

Mä pidin niitä asuja kul reissussa ja kotimaassa myös keskipäivällä. Hyvät on.

hyvää reissua.

Vierailija
5/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UV-asut on hyviä. Kokoon nyt kommentoimatta.

Kun pienestä niihin oppii, niin ei meidän ekaluokkalainenkaan omasta pyynnöstään ui ilman uv-paitaa ulkomailla koskaan ja usein pyytää kotimaassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi