Olen nussinut lähes kaikkia A-rapun miehiä..
Yhtä lukuunottamatta, joka on niin kiintynyt ämmäänsä, että vaikka pujahdin sen saunavuorolla "yhteissaunaan" ja tarjouduin "selän pesijäksi", äijä kieltäytyi tarjouksesta...V.... luuseri. Oletettavasti äijä on tosiasiassa impotentti, koska mä olen helkutin sexy, eikä pakkeja ole tietenkään ennen sadellu. Noh, nyt en enää tarjoile sille ja oma on häviönsä.. Ja seuraavaksi on B-rapun poikien vuoro. :) Tulee pikku hiljaa koko talo tutuksi ja on sitten mukavampi viettää yhteisiä pihajuhlia porukalla kun on päästy jutuissa alkuun.. Mahtaa mun mies sitten ihmetellä, miten tunnen naapurit niin läheisesti. :)
Kommentit (7)
ja sitten vuorossa naapuritalo? kiirettä pitää jos aikoo koko korttelin käydä läpi ennen kesän suurta kutusesonkia.
Eheijj. Kuules pikkulunttu, kyllä se olen minä joka olen nussinut kaikkia miehiä taloyhtiössämme.
Olet vasta aloittelija. Naiset nyt ei osaa ottaa edes suihin, panoista puhumattakaan.
B-rapun Jorma
Et kai anna periksi ja jätä sitä yhtä A rapun herraa käymättä läpi? Ethän sä mikään oikea pelinainen ole, jos noin helpolla luovutat. Täyskaato sen pitää olla nainen!
No just. Kuule, ei sitä yleensä ihan noin helpolla luovuteta, joten palaapa tarjoamaan uudestaan sille A-rapun luopiolle, joka hannasi ekalla kierroksella. Et kysy mitään, menet vaan sinne saunavuorolle ja pamahdat löylyhuoneeseen että tässä mä nyt oon.
Okei, sitä odotellen. Siis ihan kaikki otat? No hyvä että exäkin saa.