Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vuokraisäntä piilottanut kameroita asuntoon

Vierailija
24.01.2015 |

Jotenki tuntuu siltä. Mitään perustetta tälle tuntemukselle ei ole.

Alan huomenna käymään listoja läpi sorkkaraudan kanssa.

Nimittäin Wire-tv-sarjassa niillä oli sellainen kaapeli, jonka päässä oli minikokoinen kamera. Vaikea havaita rakenteista. Epäilen sellaista käytetyn.

N22

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen epäilys?

Vierailija
2/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet...

Vierailija
4/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään perustetta ei ole, mutta kuitenkin tuntuu siltä? Käy huomenna kaupassa ostamassa tarvikkeet foliohattuun, ei ole kallis sijoitus.

Vierailija
5/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se kolme pilleriä päivässä?

Vierailija
6/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntui tuolta kerran yhdessä kämpässä, kun vuokranantaja soitti mulle seuraavana päivänä siitä, kun olin saanut yhden seinänmaalauksen loppuun. Olin siis saanut luvan noin yleensä maalata seiniä ilman eri ilmoitusta. Tuli siis seur pv puhelu, että miten remontti on sujunut. Joko kamera tai käynti asunnossa omilla avaimilla poissaollessamme :|

Vierailija
7/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että vuokraisäntä tuollaista tekee. Minusta asialla on CIA tai KGB.

TAI UHFOT TULOSSA HAKEMAAN!

Vierailija
8/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa tietoisesti määritellä mistä tämä tunne tulee, mutta olen tottunut luottamaan intuitioon.

Alitajuntamme katsokaas rekisteröi ympäristöstä sellaisia merkkejä joita tietoinen minä ei havaitse. Näistä merkeistä se muodostaa päätelmän, jonka lähettää tietoisen ja alitajuisen rajamaille. Silloin tietoisuus alkaa ottamaan tästä viestistä ärsykkeitä ja luomaan kalvavaa ajatusta päähämme.

Ap

Vierailija
9/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuota kalvavaa ajatusta kutsutaan intuitioksi.

Ap

Vierailija
10/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun askartelee sen foliohatun niin muista vuorata ikkunat jätesäkillä ja tiivistä jesarilla!

Vierailija
11/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan aio kaikkia rakenteita purkaa, kurkkaan vain kattolistojen alle.
En sentään ole mikään hullu.
Ap

Vierailija
12/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä rautakaupasta, millä työkaluilla listoja saa irrotettua niin, että niihin ei jää jälkiä. Toinen vaihtoehto on vain repiä listat ja ostaa uudet, silloin voi samalla muutenkin uusia sisustusta. Tapettien alta on myös hyvä tarkistaa, jos ne on vetäneet sinne sellaista seinänmyötäistä litteää johtoa.

Vierailija
13/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:02"]En nyt osaa tietoisesti määritellä mistä tämä tunne tulee, mutta olen tottunut luottamaan intuitioon.

Alitajuntamme katsokaas rekisteröi ympäristöstä sellaisia merkkejä joita tietoinen minä ei havaitse. Näistä merkeistä se muodostaa päätelmän, jonka lähettää tietoisen ja alitajuisen rajamaille. Silloin tietoisuus alkaa ottamaan tästä viestistä ärsykkeitä ja luomaan kalvavaa ajatusta päähämme.

Ap

[/quote]
Sun ei ehkä kannata luottaa ihan hirveesti siihen alitajuntaasi. Hae nyt tohtori sedältä ne lääkkeet niin helpottaa.

Vierailija
14/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lähestyä tilannetta rikollisen mielen näkökulmasta: Minne itse laittaisin kameran jos haluaisin mahdollisimman paljastavaa kuvaa vuokralaisestani.

Tällä taktiikalla uskon pian paikantavani mahdollisen kameran.

Ap

Vierailija
15/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:04"]

Samalla kun askartelee sen foliohatun niin muista vuorata ikkunat jätesäkillä ja tiivistä jesarilla!

[/quote]

Jos sillä on kännykällä tai bluetoothilla toimiva kamera, se jätesäkki ei auta. Pitäisi olla metallinen, eikä saa jäädä rakoja saumoihin.

Vierailija
16/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan mieletön show pystyyn siellä kämpässä. Onanoi banaanilla keskellä lattiaa, kumartele kohti Mekkaa, meditoi viisi tuntia paikoillasi jne. Kyllä se vuokraisännän naamasta näkyy jos on touhuasi seurannut.

Vierailija
17/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ajattelin tukkia nuo ilmanvaihtokanavat. Ne ovat niin laajoja tunneleita, että vuokraisäntäni mahtuisi niihin vaikka itse salakatselemaan!

Ap

Vierailija
18/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauluja on käsitelty. Muotokuvan silmien tilalla on kameran linssi ja sulkapalmussa mikrofoni.

Vierailija
19/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda asuntoa?

Vierailija
20/71 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla mammoilla on myös vastaavia vainoharhoja. Kotia vakoillaan, puhelinta kuunnellaan ja naapuri käy varastamassa juustot yleisavaimen avulla.

Suosittelen soittamaan lääkärille ja rehellisesti kertomaan näistä tuntemuksista. Hän osaa sitten kertoa, mistä lähteä kaivamaan niitä kameroita.