Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettoman 30-40-vuotiaan sinkun löytäminen Tinderissä

09.11.2021 |

Millaisia kokemuksia teillä miehillä on:

Jos toivotte ensisijaisesti löytävänne lapsettoman yli 30-vuotiaan sinkkunaisen, kuinka helppoa se on? Mietin vaan, että varmaan aika monella 30+ ikäisellä naisella on lapsia ja sitten ne naiset, joilla ei lapsia, ovat niin vauvakuumeisia, että he haluaisivat hankkia lapsen heti ekan treffikumppanin kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt noissa treffisovelluksissa ollut noin 3 vuotta ja havaintoni mukaan juuri niillä kauniilla naisilla on lapsia ja niillä ei niin kauniilla taas ei ole. ;

Loogisesti ajateltuna lapsettomilla sinkuilla on nimenomaan aikaa panostaa omaan hyvinvointiin ja treenata salilla jne sekä käyttää rahaa ulkonäön ehostamiseen, toisin kuin vaikka 4 lapsen yh-mutsilla

Mutta loogisesti ajatellen kaunis, sinkku nainen viettää töiden ja salin lisäksi aikaa ystävien kanssa, tapahtumissa ym. joissa häntä lähestytään ulkonäön perusteella, joten appiin meno ei kiinnosta yhtä paljon. Yh:lla on töiden jälkeen aina lasten kanssa olemista ja kotitöitä, joten aikaa treffeille ja ympäriinsä liehumiselle jää vähän, oli kaunis tai ei. Sen takia tulee helpommin hakeuduttua appiin, jota voi selata esim iltasin lasten nukahdettua.

Vierailija
22/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt noissa treffisovelluksissa ollut noin 3 vuotta ja havaintoni mukaan juuri niillä kauniilla naisilla on lapsia ja niillä ei niin kauniilla taas ei ole. ;

Loogisesti ajateltuna lapsettomilla sinkuilla on nimenomaan aikaa panostaa omaan hyvinvointiin ja treenata salilla jne sekä käyttää rahaa ulkonäön ehostamiseen, toisin kuin vaikka 4 lapsen yh-mutsilla

Ei se silti sitä tarkoita, että kaikki tekevät niin. Ne ihmiset, jotka panostavat liikuntaan ja/tai ulkonäköönsä, tekevät sen, oli lapsia tai ei. Valtaosa ei niin kauheasti jaksa, oli lapsia tai ei. Toki lapsia saaneet vetoavat siihen, että "muuten kyllä, mutta lasten takia ei pääse liikkumaan / ei ehdi huolehtia ulkonäöstään", ja sitten lapsettomilla on laajempi skaala tekosyitä.

Kyllä mulle on aiheuttanut salilla käynti aika paljon päänvaivaa äitiyden kanssa, vaikka lapsia on vain yksi. Pienelle piti aina olla vahti siksi aikaa. Vähän isomman voi ottaa mukaan salin leikkipaikalle, mutta piti vähän vahtia samalla ja treeni saattoi jäädä kesken, jos turhautui aikaisin. Alakoululainen pystyi olla yksin kotona sen aikaa, mutta saattoi soitella kesken treenin itkien, että kaverin kanssa on riitaa tai kysellä, että missä on äikänvihko. Ja pakkohan oli puhelimen päässä yh:na olla koko ajan, jos olisi jotain tärkeää.

Ei jotkut lapsettomat ymmärrä, miten paljon lapset saattaa vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Jos nainen on tuon ikäinen, lapseton ja sinkku, on siinä jotain vikaa.

Yleensä luonne on niin hankala ettei sitä kestä erkkikään.

Joopajoo. Tarinoita on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Vai mitä sanot 37 vuotiaasta naisesta, joka on ollut 17 vuotta aviossa saman miehen kanssa ilman lapsia ja on nyt eronnut ja etsii kumppania "toiselle kierrokselle"