Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverin puheet alkaneet ihmetyttää

Vierailija
24.01.2015 |

Ollaan hyvät kaverit, mutta pari asiaa on alkanut kummastuttamaan hänessä. Hänellä on jokin ihmeellinen tarve korostaa juuri minulle joidenkin yhteisten tuttujemme kauneutta. Hän siis saattaa sanoa ihan että "Sen kanssa en ainakaan tahtois lähteä minnekään kahestaan", ja tarkoittaa siis sitä, että kaveri on niin kaunis että saa kaiken huomion. Samalla saatamme olla juurikin kahdestaan jonnekin lähdössä, joten tuollaisen sanominen tuntuu alleviivaukselta minun rumuudestani. Pystyn hyvin kehumaan oikeastikin kauniita kavereitamme, mutta en ehkä itse julistaisi tuollaista ja tuollaisissa tilanteissa.

Tyhmäähän näin pientä juttua on pohtia, mutta itsetuntoni ei kamalan hyvä ole muutenkaan, joten hieman vaivaa tarkoittaako kaveri tahallaan saada oloni epävarmaksi vai onko se vain viatonta jutustelua, jolla ei ole mitään kummempaa merkitystä. Siinä mielessä kaverini paasaa turhaan ylikauniista kavereista, koska kertomansa mukaan kaikki miehet iskevät juuri häntä. Ja siis aivan kaikki.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä huomauttaisin että "sulla ei mun kanssa ole sitä ongelmaa siis". Ei varmaan ole liian tahditonta tuossa tilanteessa heittää vaikka "vitsinä".

Vierailija
2/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaavanlainen "kaveri". Hän kehuu aina, kuinka hän sitten "tosi ystäviensä" kanssa sitä ja tätä. Haluaa korostaa, että minä en niihin kuulu :D Samoin soittaa usein, kun on lähdössä POIS kotipaikkakunnaltani käytyään siellä lyhyesti "ystäviä" tapaamassa - alleviivaten, että kävi kyllä kaupungissani, mutta ei halunnut nähdä minua. Paljon muitakin vastaavanlaisia asioita hän tekee.

Olen selvittänyt, että nämä ovat niitä narsistin tunnuspiirteitä. Yritetään mollata toinen maanrakoon, ja itse ollaan täydellisiä. En provosoidu enää lainkaan, esitän vain kohteliasta ja hieman kiinnostunutta mikäli tämä ihminen sattuu joskus soittamaan. En koskaan kerro henkilökohtaisia asioitani hänelle, koska hän käyttäisi niitä jonain päivänä minua vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:04"]

Ollaan hyvät kaverit, mutta pari asiaa on alkanut kummastuttamaan hänessä. Hänellä on jokin ihmeellinen tarve korostaa juuri minulle joidenkin yhteisten tuttujemme kauneutta. Hän siis saattaa sanoa ihan että "Sen kanssa en ainakaan tahtois lähteä minnekään kahestaan", ja tarkoittaa siis sitä, että kaveri on niin kaunis että saa kaiken huomion. Samalla saatamme olla juurikin kahdestaan jonnekin lähdössä, joten tuollaisen sanominen tuntuu alleviivaukselta minun rumuudestani. Pystyn hyvin kehumaan oikeastikin kauniita kavereitamme, mutta en ehkä itse julistaisi tuollaista ja tuollaisissa tilanteissa.

Tyhmäähän näin pientä juttua on pohtia, mutta itsetuntoni ei kamalan hyvä ole muutenkaan, joten hieman vaivaa tarkoittaako kaveri tahallaan saada oloni epävarmaksi vai onko se vain viatonta jutustelua, jolla ei ole mitään kummempaa merkitystä. Siinä mielessä kaverini paasaa turhaan ylikauniista kavereista, koska kertomansa mukaan kaikki miehet iskevät juuri häntä. Ja siis aivan kaikki.

[/quote]

Ei todellakaan ole viatonta jutustelua. Yrittää horjuttaa sinun itsetuntoasi, että omansa pönkittyisi. Hyi.

Vierailija
4/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:09"]

No kyllä minä huomauttaisin että "sulla ei mun kanssa ole sitä ongelmaa siis". Ei varmaan ole liian tahditonta tuossa tilanteessa heittää vaikka "vitsinä".

[/quote]

No niin voisinkin tehdä, mutta en halua kuulla niitä mukamas neutraaleja totuuksia ulkonäöstäni. Hänellä on tapana esittää asiat hyvin viattomasti. Alkaisi todennäköisesti vaan sanomaan että "Niin siis kun sä oot tollanen sitä ja tätä, ei siitä loukkaantua tarvii" ja blaablaa. En sen kummemmin kaipaa kehuja mistää, mutta en pidä tuosta vertailuolosta joka väkisinkin tulee.

ap

Vierailija
5/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hänen mielestään kaunis, ja koittaa saada itsetuntosi romahtamaan. Ei vaikuta mukavalta tyypiltä.

Vierailija
6/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaavanlainen "kaveri". Hän kehuu aina, kuinka hän sitten "tosi ystäviensä" kanssa sitä ja tätä. Haluaa korostaa, että minä en niihin kuulu :D Samoin soittaa usein, kun on lähdössä POIS kotipaikkakunnaltani käytyään siellä lyhyesti "ystäviä" tapaamassa - alleviivaten, että kävi kyllä kaupungissani, mutta ei halunnut nähdä minua. Paljon muitakin vastaavanlaisia asioita hän tekee.

Olen selvittänyt, että nämä ovat niitä narsistin tunnuspiirteitä. Yritetään mollata toinen maanrakoon, ja itse ollaan täydellisiä. En provosoidu enää lainkaan, esitän vain kohteliasta ja hieman kiinnostunutta mikäli tämä ihminen sattuu joskus soittamaan. En koskaan kerro henkilökohtaisia asioitani hänelle, koska hän käyttäisi niitä jonain päivänä minua vastaan.

[/quote]

Just... Mitkähän ihmeet on motiivit tuossakin tapauksessa :/ Kai joku nauttii kun saa osoittaa jollekin tämän merkityksettömyyttä omassa elämässään. Vaikka ilmeisesti sulla on suurikin vaikutus kaveriisi, kun erikseen pitää soitella ja ilmoitella itsestään.

ap

Vierailija
7/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:13"]

Ehkä olet hänen mielestään kaunis, ja koittaa saada itsetuntosi romahtamaan. Ei vaikuta mukavalta tyypiltä.

[/quote]

En oikein tästä osaa sanoa. Olemme ihan erilaiset ulkonäöltämme. Olen häntä huomattavasti pyöreämpi, mutta en mielestäni mikään tankin näköinen, varsinkaan oikein puettuna. Muitakin eroja on, joten ei ainakaan "reviiritaistelua" pitäisi olla :)

ap

Vierailija
8/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:15"]

[/quote]

Just... Mitkähän ihmeet on motiivit tuossakin tapauksessa :/ Kai joku nauttii kun saa osoittaa jollekin tämän merkityksettömyyttä omassa elämässään. Vaikka ilmeisesti sulla on suurikin vaikutus kaveriisi, kun erikseen pitää soitella ja ilmoitella itsestään.

ap

[/quote]

Niin, olen huomannut että se tosiaan nauttii, jos saa sanottua loukkaavasti ja etenkin, jos otan nokkiini! Tästä kehittelin taktiikan, etten ollut huomaavini koskaa mitään v*ttuilua, ja olin aina kohtelias ja provosoitumaton. SEKÖS sitä ihmistä vasta alkoikin ärsyttää! Olisi varmaan aloittanut jotain riitaa mun ulkonäöstäkin, mutta vähän hankala koska etenkin silloin kun vielä oltiin edes jotakuinkin tekemisissä niin olin aika hyvännäköinen, hän taas ei pitänyt huolta itsestään. Eli ei mahtanut sille asialle mitään. Nyt ei soittele kuin kerran vuoteen, onneksi :)

Vierailija
9/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutaman kerran kehunut joitakin naisia todella kauniiksi parhaimmalle ystävälleni eikä siinä ole taustalla mitään muuta kuin se, että pidän niitä naisia kauniina. On kaverinikin kaunis, vaikka ei niin säväyttävä ehkä. En minäkään huippumalli ole tai sitten parhaan kaverini mielestä kaunein hänen tuntemansa nainen, mutta en mitään kriisiä siitä kehittäisi.

Vierailija
10/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on alemmuuskompleksi ja on kateellinen näille kauniille ystäville. Haluaisi varmaa että te yhdessä puhuisitte pahaa näistä kauniista tai sitten jos sanoisit näistä kauniista jotain negatiivista niin hän rientäisi kertomaan asian näille kkauniille. Teorioita on varmaan monta ja tässä kaksi. Älä ole hänen kanssaan sillä tollasten kietoilijoiden kanssa ei pärjää

Vierailija
11/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:44"]

Minä olen muutaman kerran kehunut joitakin naisia todella kauniiksi parhaimmalle ystävälleni eikä siinä ole taustalla mitään muuta kuin se, että pidän niitä naisia kauniina. On kaverinikin kaunis, vaikka ei niin säväyttävä ehkä. En minäkään huippumalli ole tai sitten parhaan kaverini mielestä kaunein hänen tuntemansa nainen, mutta en mitään kriisiä siitä kehittäisi.

[/quote]

Joo, mut kyllä vittuilun yleensä tuntee ja huomaa. Jos ap:kin tuntee olonsa pahaksi, kyseessä ei todennäköisesti ole mikään muu kuin juuri se itsessään.

Vierailija
12/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:09"]Mulla on vastaavanlainen "kaveri". Hän kehuu aina, kuinka hän sitten "tosi ystäviensä" kanssa sitä ja tätä. Haluaa korostaa, että minä en niihin kuulu :D Samoin soittaa usein, kun on lähdössä POIS kotipaikkakunnaltani käytyään siellä lyhyesti "ystäviä" tapaamassa - alleviivaten, että kävi kyllä kaupungissani, mutta ei halunnut nähdä minua. Paljon muitakin vastaavanlaisia asioita hän tekee.

[/quote]

Mulla oli myös tuollainen kaveri. Eräällä kerralla kun soitti, niin suoraan kysyin, että miksi se oikein soittaa. Jos ei halua tavata niin sen kun jättää tapaamatta, ei mulle tartte ilmoittaa.

Vierailija
13/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:49"]

[/quote]

Joo, mut kyllä vittuilun yleensä tuntee ja huomaa. Jos ap:kin tuntee olonsa pahaksi, kyseessä ei todennäköisesti ole mikään muu kuin juuri se itsessään.

[/quote]

Juu, uskon myös että tunnistan vittuilun. Ja kehun itsekin hyvännäköisiä ihmisiä, eli siitä ei ole kyse etten kykenisi siihen. On kuitenkin vähän kiusallista kuunnella ties kuinka monennetta kertaa ylistystä "klassisen kauniista keijukaisesta, joka ei varmasti itsekään ymmärrä omaa kauneuttaan. Sen kanssa ei kyllä viiti kahestaan lähteä minnekään, ja olen sen sille sanonutkin". Onneksi olen kuitenkin vain myötäillyt, enkä maininnut eriävää mielipidettäni pitkulaisesta päästä tai harittavista hampaista. Kuten joku arvelikin täällä, ei tiedä vaikka kertoisi eteenpäin.

ap

Vierailija
14/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin ystäväi puhunut monesti että toisen kaverin kanssa ei kehtaa mennä uimaan kun tämä oli niin laiha. Minä taas olen ylipainoinen ja seurani uimassakin kyllä kelpaa. tulee aina kurja olo vaikka tiedän kokoni.

Vierailija
15/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:08"]

munkin ystäväi puhunut monesti että toisen kaverin kanssa ei kehtaa mennä uimaan kun tämä oli niin laiha. Minä taas olen ylipainoinen ja seurani uimassakin kyllä kelpaa. tulee aina kurja olo vaikka tiedän kokoni.

[/quote]

Toi on niin tökeröä :( Miten joku voi olla noin tahditon, tai sitten vaan tosi ilkeä. 

ap

Vierailija
16/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

Juu, uskon myös että tunnistan vittuilun. Ja kehun itsekin hyvännäköisiä ihmisiä, eli siitä ei ole kyse etten kykenisi siihen. On kuitenkin vähän kiusallista kuunnella ties kuinka monennetta kertaa ylistystä "klassisen kauniista keijukaisesta, joka ei varmasti itsekään ymmärrä omaa kauneuttaan. Sen kanssa ei kyllä viiti kahestaan lähteä minnekään, ja olen sen sille sanonutkin". Onneksi olen kuitenkin vain myötäillyt, enkä maininnut eriävää mielipidettäni pitkulaisesta päästä tai harittavista hampaista. Kuten joku arvelikin täällä, ei tiedä vaikka kertoisi eteenpäin.

ap

[/quote]

Taidat olla tekemisissä narsistin kanssa. Narsistitesti: valita sille, et sulla menee jossain asiassa huonosti. Sitten kehu itseäsi jossain toisessa asiassa vähän liikaa, ulkonäössä tms. Tulokset: jos se "innostuu" kun valitat surkeuttasi, mutta puolestaan yrittää muuttaa sen kehumisesi mollaamiseksi tai jotenkin negatiiviseksi, se saattaa hyvinkin olla narsisti. Ne mässäilee muiden huonolla ololla. Googleta narsismi, puhun nyt ihan oikeista narsisteista enkä vain tavallisista itsekeskeisistä ihmisistä.

Vierailija
17/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Taidat olla tekemisissä narsistin kanssa. Narsistitesti: valita sille, et sulla menee jossain asiassa huonosti. Sitten kehu itseäsi jossain toisessa asiassa vähän liikaa, ulkonäössä tms. Tulokset: jos se "innostuu" kun valitat surkeuttasi, mutta puolestaan yrittää muuttaa sen kehumisesi mollaamiseksi tai jotenkin negatiiviseksi, se saattaa hyvinkin olla narsisti. Ne mässäilee muiden huonolla ololla. Googleta narsismi, puhun nyt ihan oikeista narsisteista enkä vain tavallisista itsekeskeisistä ihmisistä.

[/quote]

Tuota voisi kyllä kokeilla. Tähän asti olen ajatellut montaa juttua, että ne nyt vaan liittyy siihen ja tähän ja tuohon. Sekin minusta oli vähän outoa, kun hän erosi syksyllä pitkästä suhteesta, niin hän kehui kuinka oli koolannut miehensä pojasta mieheksi, ja että seuraavalle on sitten valmis paketti juuri hänen ansiostaan. Arveli tässä taannoin että ex-mies hankkii varmasti laastarisuhteen pian, mutta harrastaa itse irtosuhteita nykyään, eikä varmasti tykkäisi jos niitä sanoisi laastareiksi. Jos vielä mainitsee joskus exänsä mahdollisesta "laastarisuhteesta", aion kysyä että miten se eroaa kaverini meiningistä.

ap

Vierailija
18/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ekana mieleen että ethän sä myös kehu sille ulkonäköäs tai miesjuttujas ja sitä vituttais se ja haluis kiertotietä vinkata sulle että on meiän piireissä kuule kuumempiaki naisia.

Vierailija
19/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Komppaan testiä! toimii !! Olen ihan saman tavoin testannut muutamia "ystäväksi" esittäytyviä.

Vierailija
20/23 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:28"]

Mulle tulee ekana mieleen että ethän sä myös kehu sille ulkonäköäs tai miesjuttujas ja sitä vituttais se ja haluis kiertotietä vinkata sulle että on meiän piireissä kuule kuumempiaki naisia.

[/quote]

Tähän voin ihan rehellisesti sanoa että en tosiaankaan. Pidän itseäni ihan nättinä, jos jaksan joskus laittautua, mutta en koskaan kehu itseäni ääneen. Enkä myöskään puhu miesjutuistani, koska niitä ei juurikaan ole. Sen sijaan saan kuulla huikeita tarinoita hänen kuumista treffeistään :D 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi