kaverin puheet alkaneet ihmetyttää
Ollaan hyvät kaverit, mutta pari asiaa on alkanut kummastuttamaan hänessä. Hänellä on jokin ihmeellinen tarve korostaa juuri minulle joidenkin yhteisten tuttujemme kauneutta. Hän siis saattaa sanoa ihan että "Sen kanssa en ainakaan tahtois lähteä minnekään kahestaan", ja tarkoittaa siis sitä, että kaveri on niin kaunis että saa kaiken huomion. Samalla saatamme olla juurikin kahdestaan jonnekin lähdössä, joten tuollaisen sanominen tuntuu alleviivaukselta minun rumuudestani. Pystyn hyvin kehumaan oikeastikin kauniita kavereitamme, mutta en ehkä itse julistaisi tuollaista ja tuollaisissa tilanteissa.
Tyhmäähän näin pientä juttua on pohtia, mutta itsetuntoni ei kamalan hyvä ole muutenkaan, joten hieman vaivaa tarkoittaako kaveri tahallaan saada oloni epävarmaksi vai onko se vain viatonta jutustelua, jolla ei ole mitään kummempaa merkitystä. Siinä mielessä kaverini paasaa turhaan ylikauniista kavereista, koska kertomansa mukaan kaikki miehet iskevät juuri häntä. Ja siis aivan kaikki.
Kommentit (23)
Mä olin varmaan tollanen ikävä ystävä nuorena yhdelle mun ihan tavallisen näköiselle kaverilleni. Hän kehui itseään jatkuvasti eikä voinut puhuakaan muille katsomatta itseään peilistä tai jostain kiiltävästä pinnasta. Hän oikein tirskahteli onnesta kun näki itsensä. Muiden hiuksia hän vähätteli ja hänellä itsellään oli kuulemma niin upea tukka ettei kampaaja koskaan voinut epäonnistua. Kerran sitten en jaksanut sitä itsensä korostamista ja sanoin hänelle että minun silmään ei pienet naiset voi koskaan olla kovin näyttävän näköisiä kun tuli puhe naiskauneudesta. Hän otti itseensä, purskahti itkuun ja lähti tiehensä ja loukkaantu varmaan verisesti. Mua ei kyllä vieläkään kaduta mun kommentti.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:35"]
Mä veikkaan et ap on nätti, ja sen narsistikaveri yrittää nostaa omaa itsetuntoaan mollaamalla ap:tä kiertotietä rumaksi. Ap, tee toi testi kehumalla ulkonäköäsi :D Ihan vain että saat selville sen kaverisi motiivit.
[/quote]
KÄÄK, tähän kun vielä riittäisi pokka :D Mutta joo, kehuuhan hän minulle itseään niin kai tässä vois repäistä joku kerta... Sitten vaan pitää jaksaa ottaa vastaan loputtomat laihdutusvinkit ja tarinat miten pitää itsensä kunnossa :P Ei kai nekään pahasta ole.
ap
Mä veikkaan et ap on nätti, ja sen narsistikaveri yrittää nostaa omaa itsetuntoaan mollaamalla ap:tä kiertotietä rumaksi. Ap, tee toi testi kehumalla ulkonäköäsi :D Ihan vain että saat selville sen kaverisi motiivit.