G: Illan ruoka ja juoma?
Täällä tortillat ja kuiva valkkari. Nam! Mitä teillä?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:52"]Pelkällä ohrapirtelöllä mennään ;)
[/quote]
Mikä ettei! Mukavaa iltaa.
Sushi (itsetehty) ja skumppa. Jälkkäriksi paistettu ananas ja vaniljajäde.
Iso porkkana, kiivi, kananmuna, kaksi viipaletta ruisleipää, kauramaitoa ja teetä hunajalla. Lounas ja illallinen jäi syömättä tänään, koska en ehtinyt. Tarkoituksena oli tehdä illalla lihapullia. Ostin kaupasta ainekset lihapulliin, mutta perunat ja vihannekset unohtui. Nyt kauppa on jo kiinni. Näillä yritän sitten paikkailla. Olen vasta 20 ja nyt jo ihan hatarapää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:54"]Sushi (itsetehty) ja skumppa. Jälkkäriksi paistettu ananas ja vaniljajäde.
[/quote]
Nam, aika mahtavat eväät! :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:57"]Iso porkkana, kiivi, kananmuna, kaksi viipaletta ruisleipää, kauramaitoa ja teetä hunajalla. Lounas ja illallinen jäi syömättä tänään, koska en ehtinyt. Tarkoituksena oli tehdä illalla lihapullia. Ostin kaupasta ainekset lihapulliin, mutta perunat ja vihannekset unohtui. Nyt kauppa on jo kiinni. Näillä yritän sitten paikkailla. Olen vasta 20 ja nyt jo ihan hatarapää.
[/quote]
Sitä sattuu :) Tilaa pizza?
Ranskalaisia, kiuasmakkaraa, siideriä, mies juo olutta ja jälkkäriksi Fazerin pähkinäsuklaata.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:57"]Iso porkkana, kiivi, kananmuna, kaksi viipaletta ruisleipää, kauramaitoa ja teetä hunajalla. Lounas ja illallinen jäi syömättä tänään, koska en ehtinyt. Tarkoituksena oli tehdä illalla lihapullia. Ostin kaupasta ainekset lihapulliin, mutta perunat ja vihannekset unohtui. Nyt kauppa on jo kiinni. Näillä yritän sitten paikkailla. Olen vasta 20 ja nyt jo ihan hatarapää.
[/quote]
Sitä sattuu :) Tilaa pizza?
[/quote]
En tilaa. Olen opiskelija. En viitsi käyttää rahaa sellaiseen. Mutta ei tää mitään. Nälkä meni noilla. Jäi vaan proteiinit ja rasvat vähäisiksi tänään.
vettä ja puuroa :( t. köyhä opiskelija
Leipää, oliiveja ja manchego-juustoa ja lasi punkkua.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]vettä ja puuroa :( t. köyhä opiskelija
[/quote]
Onko sulla jo opintolainaa? Joo ei oo kiva olla veloissa, mutta terveellinen ravinto on tärkeää jaksamisen kannalta. Pysyy aivot virkeinä ja oppii helpommin uutta. Ruokaan kannattaa panostaa, jos yhtään on mahdollisuutta. Mulla menee n. 120 e kuussa ruokaan ja pesuaineisii n. Mun mielestä se 40 e enemmän ei ole paha hinta terveydestä ja hyvinvoinnista. -Toinen opiskelija
Saunan raikkaana katsotaan telkkaria ja mussutetaan kotitekoista salami pitsaa ja cokista :)
Jambalayaa ja salaattia, omena, pala suklaata ja vettä :)
Komppaan 14. Olen ottanut jonkin verran lainaa, koska en halua kituuttaa itseäni. Panostan ruokaan, jotta saan kaikki vitamiinit ja hivenaineet. En elä nuudeleilla ja makaroonilla kuten osa luokkalaisistani.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:18"]Leipää, oliiveja ja manchego-juustoa ja lasi punkkua.
[/quote]
Manchego <3 Kylläpä alko tekemään mieli.
Iltapalaksi maustamaton kreikkalainen jugurtti, mysliä ja hunajaa. Kovin raskaasti ei voi illalla syödä, jos meinaa nukkua hyvät yöunet.
Appelsiini, banaani ja raejuustoapurkki.
Pelkällä ohrapirtelöllä mennään ;)