mies, sinä jolla on nätti vaimo. Miksi
Katselet toista vähän vaatimattomamman näköistä naista ja lähestyt?? Eihän se vaatimaton uskalla suhun ihastua kun ihmettelee et mitä sä hänessä näet
Kommentit (36)
Vaikka vaimo olisi miss suomi tai pamela andersson ei se jaksa aina kiinnostaa. Varsinkaan jos ei hän himoitse miestä ts anna pillua. Miehet on ikuisia poikia ja nauttivat huomiosta. Eikä he vaimoaan usein halua vaihtaa vaikka saisivat paremman näköisen haluavat vain vaihtelua ja ihailua.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:09"]Vaikka vaimo olisi miss suomi tai pamela andersson ei se jaksa aina kiinnostaa. Varsinkaan jos ei hän himoitse miestä ts anna pillua. Miehet on ikuisia poikia ja nauttivat huomiosta. Eikä he vaimoaan usein halua vaihtaa vaikka saisivat paremman näköisen haluavat vain vaihtelua ja ihailua.
[/quote]joo tää on varmasti totta. Harmi.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:09"]Vaikka vaimo olisi miss suomi tai pamela andersson ei se jaksa aina kiinnostaa. Varsinkaan jos ei hän himoitse miestä ts anna pillua. Miehet on ikuisia poikia ja nauttivat huomiosta. Eikä he vaimoaan usein halua vaihtaa vaikka saisivat paremman näköisen haluavat vain vaihtelua ja ihailua. [/quote]joo tää on varmasti totta. Harmi.
[/quote]
Ja se voi kiinnostaa ihan oikeasti, mutta osa miehistä ei koskaan kasva aikuiseksi (eikä kaikki naisetkaan) vaan käyttäytyvät ikuisesti samalla tavalla kuin poikamiehenä kun vaimo ei näe. Mutta eivät silti tee mitään suoraan kiellettyä. Peluri on pomminvarmasti helppo huomata siitä määrätietoisesta vaikkakin mahdolliseti hienovaraisesta piiritysmeiningistä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:50"]
Katselet toista vähän vaatimattomamman näköistä naista ja lähestyt?? Eihän se vaatimaton uskalla suhun ihastua kun ihmettelee et mitä sä hänessä näet
[/quote]
Syynä on kyllästyminen ja vaihtelunhalu. Vaikka oma puoliso olisi Megan Fox niin mies haluaa vierasta. Ei siinä ole sen kummemmasta kysymys.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]Itse en ole naimisissa, mutta minulla on ollut kauniita naisystäviä. Maailman kuumimpaankin kissaan on joku häntä paneva mies jo kyllästynyt. Ei haittaa, jos joku nainen on vaatimattomamman näköinen, kuin vakikumppani, koska vaihtelu virkistää. Itse olen pannut aika tasottomiakin naisia, vaikka kotona on ollut huomattavasti tasokkaampi tapaus. Jotenkin uusi nainen aina jaksaa kiihottaa eri tavalla. m36
[/quote]
Mutta eikö sitten harmita, jos petos paljastuu, ja seksikäs vaimo lähtee lopullisesti, ja sitten jäät vain niiden tasottomien varaan?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]Luuleko naiset, että miehet on niin ulkonäkö keskeisiä. Ulkonäkö on tärkeä jossain yhden yön suhteessa, mutta pitkässä suhteessa naisen luonne on paljon tärkeämpi. M [/quote] Mä olen kuullut useilta miehiltä juuri päinvastoin. Yhdeksi yöksi kelpaa kuka vaan (reikä se on rinkelissäkin..), mutta ei ne vaimoksi kelpaa.
[/quote]
miehet, jotka eivät saa kaunista naista, sönköttävät, että jollakin muulla kuin naisen ulkonäöllä olisi väliä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]Itse en ole naimisissa, mutta minulla on ollut kauniita naisystäviä. Maailman kuumimpaankin kissaan on joku häntä paneva mies jo kyllästynyt. Ei haittaa, jos joku nainen on vaatimattomamman näköinen, kuin vakikumppani, koska vaihtelu virkistää. Itse olen pannut aika tasottomiakin naisia, vaikka kotona on ollut huomattavasti tasokkaampi tapaus. Jotenkin uusi nainen aina jaksaa kiihottaa eri tavalla. m36 [/quote] Mutta eikö sitten harmita, jos petos paljastuu, ja seksikäs vaimo lähtee lopullisesti, ja sitten jäät vain niiden tasottomien varaan?
[/quote]
Tottakai siinä on tuo pelko olemassa. Mies, jolle irtoaa ei kuitenkaan voi vastustaa kiusausta. Vierasta on saatava. Piste.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:57"]
Mut jos on nätti ja näyttää ihan kivalta. Kaunis hymy ja noin... Mikä ihme voi tehdä naisesta sitten niin paskan että mies haaveilee toisesta vähän rumemmasta
[/quote]
Luonnevika.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]Itse en ole naimisissa, mutta minulla on ollut kauniita naisystäviä. Maailman kuumimpaankin kissaan on joku häntä paneva mies jo kyllästynyt. Ei haittaa, jos joku nainen on vaatimattomamman näköinen, kuin vakikumppani, koska vaihtelu virkistää. Itse olen pannut aika tasottomiakin naisia, vaikka kotona on ollut huomattavasti tasokkaampi tapaus. Jotenkin uusi nainen aina jaksaa kiihottaa eri tavalla. m36 [/quote] Mutta eikö sitten harmita, jos petos paljastuu, ja seksikäs vaimo lähtee lopullisesti, ja sitten jäät vain niiden tasottomien varaan?
[/quote]
Tottakai siinä on tuo pelko olemassa. Mies, jolle irtoaa ei kuitenkaan voi vastustaa kiusausta. Vierasta on saatava. Piste.
[/quote]
sitten kun on taas sinkkuna. Niin siinä tasottomien ohessako sitten etsii uutta tasokasta vaimomatskua itselleen? Eli sama sykli pyörii sitten loputtomasti?
Mutta miksi mies haluaa yleensäkään vaimon, kun tietää että kuitenkin kyllästyy ja huono tasoinenkin käy, miksei sinkkuile ja ota jokaista tasoa vastaan mitä saa mutta vain kevytkenkäisesti?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:57"]
Mut jos on nätti ja näyttää ihan kivalta. Kaunis hymy ja noin... Mikä ihme voi tehdä naisesta sitten niin paskan että mies haaveilee toisesta vähän rumemmasta
[/quote]
Luonnevika.
[/quote] Luonnevika miehellä, jolle ei koskaan riitä yksi nainen.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]Itse en ole naimisissa, mutta minulla on ollut kauniita naisystäviä. Maailman kuumimpaankin kissaan on joku häntä paneva mies jo kyllästynyt. Ei haittaa, jos joku nainen on vaatimattomamman näköinen, kuin vakikumppani, koska vaihtelu virkistää. Itse olen pannut aika tasottomiakin naisia, vaikka kotona on ollut huomattavasti tasokkaampi tapaus. Jotenkin uusi nainen aina jaksaa kiihottaa eri tavalla. m36 [/quote] Mutta eikö sitten harmita, jos petos paljastuu, ja seksikäs vaimo lähtee lopullisesti, ja sitten jäät vain niiden tasottomien varaan? [/quote] Tottakai siinä on tuo pelko olemassa. Mies, jolle irtoaa ei kuitenkaan voi vastustaa kiusausta. Vierasta on saatava. Piste. [/quote] sitten kun on taas sinkkuna. Niin siinä tasottomien ohessako sitten etsii uutta tasokasta vaimomatskua itselleen? Eli sama sykli pyörii sitten loputtomasti? Mutta miksi mies haluaa yleensäkään vaimon, kun tietää että kuitenkin kyllästyy ja huono tasoinenkin käy, miksei sinkkuile ja ota jokaista tasoa vastaan mitä saa mutta vain kevytkenkäisesti?
[/quote]
Jatkuvasti uusien naisten etsintä käy ajan mittaan raskaaksi, vaikka onnistumisia tulisikin. Siksi mies alkaa parisuhteeseen. Vierasta halutaan silti yhtä paljon kuin ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:56"]Itse en ole naimisissa, mutta minulla on ollut kauniita naisystäviä. Maailman kuumimpaankin kissaan on joku häntä paneva mies jo kyllästynyt. Ei haittaa, jos joku nainen on vaatimattomamman näköinen, kuin vakikumppani, koska vaihtelu virkistää. Itse olen pannut aika tasottomiakin naisia, vaikka kotona on ollut huomattavasti tasokkaampi tapaus. Jotenkin uusi nainen aina jaksaa kiihottaa eri tavalla. m36 [/quote] Mutta eikö sitten harmita, jos petos paljastuu, ja seksikäs vaimo lähtee lopullisesti, ja sitten jäät vain niiden tasottomien varaan? [/quote] Tottakai siinä on tuo pelko olemassa. Mies, jolle irtoaa ei kuitenkaan voi vastustaa kiusausta. Vierasta on saatava. Piste. [/quote] sitten kun on taas sinkkuna. Niin siinä tasottomien ohessako sitten etsii uutta tasokasta vaimomatskua itselleen? Eli sama sykli pyörii sitten loputtomasti? Mutta miksi mies haluaa yleensäkään vaimon, kun tietää että kuitenkin kyllästyy ja huono tasoinenkin käy, miksei sinkkuile ja ota jokaista tasoa vastaan mitä saa mutta vain kevytkenkäisesti?
[/quote]
Jatkuvasti uusien naisten etsintä käy ajan mittaan raskaaksi, vaikka onnistumisia tulisikin. Siksi mies alkaa parisuhteeseen. Vierasta halutaan silti yhtä paljon kuin ennenkin.
[/quote]
ahaa. Eli turvataan selusta. Kotoa saa toivottavasti sitä tylsää seksiä melko vähällä vaivalla, mutta mikäs sen parempaa jos baarissa kuka tahansa uusi innostuisi panohommista miehen kanssa..
mutta missä menee uuden raja? Olisiko miehelle optimi tilanne saada joka kerta uusi nainen (n18 000) vai kuinka kauan uusi nainen on uusi ?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"]
[/quote]
En ole naimisissa kuten jo kirjoitin. Ei petos paljastu, jos on vähänkin järkeä päässä. Saan tasokkaita naisia halutessani. Noissa tasottomammissa tapauksissa on ollut lähinnä siitä, että tilaisuus on tehnyt varkaan. Olen pannut todellisia kaunottariakin. Tuo oli vaan ap:lle havainnollistukseksi siitä, että ei aina syrjähypyissä jne. ole kyse ulkonäöstä.
Tai sitten joku huonoitsetuntoinen rumilus kuvittelee, että normaali ystävällisyys on joku iskuyritys.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:40"]
[/quote]
En ole naimisissa kuten jo kirjoitin. Ei petos paljastu, jos on vähänkin järkeä päässä. Saan tasokkaita naisia halutessani. Noissa tasottomammissa tapauksissa on ollut lähinnä siitä, että tilaisuus on tehnyt varkaan. Olen pannut todellisia kaunottariakin. Tuo oli vaan ap:lle havainnollistukseksi siitä, että ei aina syrjähypyissä jne. ole kyse ulkonäöstä.
[/quote]
mutta miksi haluisit sen tasottoman ruman jos kerta aina halutessasi saisit tasokkaamman?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:54"]Miksi ylipäätänsä lähestyy toista jos on suhteessa ennestään [/quote]joo enpä tieddä. Kumma juttu. Mut näitäki on.
[/quote]
Enemmän mä ihmettelen miksi sä viittiti vaivata päätäs tollasella äijällä?se on jo yhen tavotteen saavuttannu kun pyörii sun mielessäs ja sä arvuuttelet tällässiä.nyt unohdat sen!et ole nii vaatimaton että sun kannattais lähteä pelinappulaks tohon peliin.tai valmistaudu aineki häviöön ja isoon itkuun.