Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset inhoavat hoikkia miehiä niin paljon?

Vierailija
09.11.2021 |

Puhutaan siis miehistä joilla on sellainen vanhan ajan työläisen vartalo. Hoikka, jäntevä.

Näitä miehiä haukutaan ruipeloiksi tai hinteliksi. Jokainen nainen tuntuu haluavan rotevan miehen, vaikka olisi vatsaa. Eikä vain tämä, vaan tuntuu kuin hoikka mies olisi suorastaan loukkaus naisia kohtaan.

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jäntevä, lihaksikas ja hoikka on kylläkin ihannekroppa miehellä. Ruipelo/hintelä on ihan eri juttu ja sellainen ei ole lihaksikas.

Vierailija
2/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. En halua rotevaa, mutta ei kovin kuivakkakaan ole niin upea. Vähän lihaa siihen jänteiden päälle.

Yhden kyllä ottaisin vaikka aika laihalta vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jäntevä, lihaksikas ja hoikka on kylläkin ihannekroppa miehellä. Ruipelo/hintelä on ihan eri juttu ja sellainen ei ole lihaksikas.

Lihaksikas, kyllä. Sellainen "työllä lihaksensa hankkinut", eli salilla lihaksensa hankkinut. Vanhan ajan työmiehellä ei ollut mitään isoja lihaksia.

Vierailija
4/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla lihaksikas ja roteva ei lihava. Ruipelot on naismaisia.

Vierailija
5/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan nainen ei halua olla miestään isompi.

Vierailija
6/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä inhoa, oma mieskin sellainen. Mutta onhan se hassua että sillä on s koon vaatteet.

Mutta söpö mies se on ja mulle rakas. Ihan sama painaako 60 vai 120 kg.

Vierailija
7/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä oon ja ei haittaa yhtään

Vierailija
8/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka,  kuivanmaan oravaksi sanottu ja tai kuvattu mutta en ole kenenkään naisen kuullut tai muutoin havainnut inhoavan kroppaani tai kokeneen sitä kohtaan erityistä vastenmielisyyttä.

Vierailija
9/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just päinvastoin. En tunne yhtäkään hoikkaa miestä, jolla ei olisi vientiä. Ylipainoiset eli omasta mielestään rotevat' ne jää valitsematta.

Vierailija
10/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan tätä myös.

Vertailu on naisille iso juttu, ja naisilla on todella konservatiiviset käsitykset siitä millainen nainen-mies-parin "kuuluu" olla.

Vähän kyllä outoa että naiset hankkiutuvat elämäntavoillaan isommiksi ja sitten haluavat tuntea itsensä pienemmiksi käyttämällä miestä välikappaleena.

Eikö olisi järjellisempää hankkiutua pienemmäksi...

Vierailija
11/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne puutarhalihakset…

Vierailija
12/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö no minusta kiinnostuu aina hoikat miekkoset XDDDDD Kyllähän hoikkaa vartta on ihan mukava katsella, mutta vähän minua isompi saisi olla. Överisuuruus on taas asia erikseen XDDD siitä en pidä.

Vierailija
13/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa miehen, joka näyttää siltä, että jaksaa nostaa hänet ja kantaa makkariin.

Vierailija
14/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan tätä myös.

Vertailu on naisille iso juttu, ja naisilla on todella konservatiiviset käsitykset siitä millainen nainen-mies-parin "kuuluu" olla.

Vähän kyllä outoa että naiset hankkiutuvat elämäntavoillaan isommiksi ja sitten haluavat tuntea itsensä pienemmiksi käyttämällä miestä välikappaleena.

Eikö olisi järjellisempää hankkiutua pienemmäksi...

Onpas sulla murheet, ei taida kovin hyvin mennä?

Vierailija
15/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä inhoa, oma mieskin sellainen. Mutta onhan se hassua että sillä on s koon vaatteet.

Mutta söpö mies se on ja mulle rakas. Ihan sama painaako 60 vai 120 kg.

Miten se on hassua?

Eikö se ole enemänkin hassua että suosituin vaatekoko on L, joka tarkoittaa useimmissa tapauksissa ylipainoa.

Vierailija
16/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kuvailema vartalotyyppi miehellä on ihan paras. Tykkään!

Vierailija
17/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla lihaksikas ja roteva ei lihava. Ruipelot on naismaisia.

Ennen vanhaan kaikki miehet olivat naismaisia? 

Vierailija
18/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se "meso" vartalo on yllättävän kovaa valuuttaa naisten silmissä kun taas hoikkaa vierastetaan vaikka vyötärö hartialinja olisi kuin oppikirjasta. Ne miehiset linjat ei vaan näy vaatteiden alta päällepäin jos ei lähde erikseen korostamaan ja harva mies pukeutuu kovin vartalon myötäisiin vaatteisiin ja näinä ylilihavien aikoina voi olla jopa haastetta löytää hoikkavartaloiselle mitään istuvaa. Aina jostain kohtaa on pussilla.

Tietty tuhtius miehessä luo itsevarmuuden auraa niin miehelle itselleen kuin ympärillekin. Eri asia sitten, että juuri niiden vaatteiden alla on täysi plösö, mutta pointti onkin ettei ne läskit ja huonokuntoinen kroppa näy sieltä vaatteiden alta. Monesti mesomiehet vielä kävelevät kädet levällään (kuten apinat) mikä herättää naisia alkukantaisia viboja ja kosteusvaurioita pöksyihin...

Vierailija
19/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun unelmien mies olisi just sellainen "ruipelo", ja jos olisi vielä kalpea ja punertava tukka niin <3

Mutta itse olen ylipainon puolella, niin ei sellaiset miehet minua halua

Vierailija
20/261 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yllättävää, mutta yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Minulle eiole väliä niin pituudella kuin painollakaan, jos muuten kiva sattuu vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän