onko tää Kingi muka hauska?
Höh! Olenko mä huumorintajuton, vai miksi en näe tässä mitään hauskaa?
Ennemmin katon vaikka syke toiseen kertaan.
Kommentit (30)
Jo mainokset oli niin typeriä etten ajo kyllä katsoa ainuttakaan jaksoa. Väkisin vääntämistä. Heko heko..
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:08"]
Jo mainokset oli niin typeriä etten ajo kyllä katsoa ainuttakaan jaksoa. Väkisin vääntämistä. Heko heko..
[/quote] Kenen biisiä Armin hahmo vetää mainoksessa? Se nuolemiskipale.
Siis oon kattonu nyt puol tuntia ja tuntuu että aika matelee. Meinasin tulla tekemään aloituksen, että onko muissa maissa näin ala-arvoisia viihdeohjelmia. Myötähäpeän tunne on vahva niin tekijöitä kuin myös faneja kohtaan.
Aivan perseestä. Viiden minuutin täytesketsi (Idols parodia) ja siitä on tehty koko sarja. Vitsi loppui jo ekaan jaksoon. Lukion näytelmäkerho tasoista.
Ei helkkari, tää kestää vielä viikkoja.
kiitos! Pelastitte mun iltani. En siis ole ainoa joka ei näe kingissä mitään hauskaa. Pelästyin jo menettäneeni huumorintajuni totaalisesti. ap
Aika kamalaa katsottavaa.. MUTTA Antti Holma vaan on niin komea tuolla sen ihanassa puvussa ni pakko kattoa :D
Et ole huumorintajuton. Ohjelma on surkea. Piti keksiä jotain hassunhauskaa Putouksen jatkoksi, mutta vielä huonompaa. Hihhei.
Uskomattoman paska ohjelma näytetään parhaimpaan katseluaikaan.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 20:23"]
Aika kamalaa katsottavaa.. MUTTA Antti Holma vaan on niin komea tuolla sen ihanassa puvussa ni pakko kattoa :D
[/quote]
Juu sillä on nykyään MarkusPöyhösen-tukka
Kai mä sitten olen typerän huumorintajun omaava kun myönnän katsovani ja tykkäänkin :)
Mä tykkään! Tove on kyllä hauska :D Nää ulisijat on niitä samoja Putous-vihaajia. Aina pitää olla joku ohjelma jota dissata.
Mä tykkäsin Putouksesta. En tykkää tästä ^^
Mikä juttu siinä muuten on että vammaisille ei saisi nauraa mutta kun sellaista esittää televisiossa niin asia onkin yhtäkkiä ok?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:26"]Mikä juttu siinä muuten on että vammaisille ei saisi nauraa mutta kun sellaista esittää televisiossa niin asia onkin yhtäkkiä ok?
[/quote]kuka nyt on vammainen?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:23"]Mä tykkäsin Putouksesta. En tykkää tästä ^^
[/quote]
sama!
Tykkään joistain jutuista kyllä, mutta osa ihan sontaa kieltämättä. Katselen kuitenkin saunan jälkeen viinilasin kera ja nollaan viikon stressit!
Joo, mutta nimenomaan paino sanalla MUKA, ei tuota tarvii katsoa.